Welke luiers?

Ik heb het gevoel dat luiers van de aldi sneller doorweekt zijn en dus meer risico op nat worden. Weet niet waarom ik dit denk, maar wrs. omdat alles bij de aldi goedkoper is.
Luiers van de aldi zijn dus gewoon net zo goed? Geen last van luieruitslag enzo?

Groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee nergens last van. Na een nacht gewoon droog en geen problemen met luier uitslag.

Groetjes,

Michèle

@Michele, ik heb afgelopen zaterdag nog gewoon pampers gekocht die rond de 8 a 9 euro waren denk dat ik ze maar snel in ga slaan dus ahha

oh en hier nog een website over aanbiedingen:

http://www.pollit.com/guestbook/entries?gbID=27582&gbaction=viewResponses

Hier eigenlijk ook bijna altijd Pamper Baby Dry (ook voor overdag). Kruidvat vind ik ook wel goed, alleen ik vind die luiers zou dik. Op het KDV hebben ze deze ook.

Ik heb zelf nog nooit de luiers van de Aldi gekocht. Maar laatst vertelde een vriendin van mij dat ze die ook gebruikte en zij was er super tevreden mee. Ga ik misschien ook eens proberen.

ik vond die van het kruidvat ook te dik Saro. vond ze echt niet fijn, dus verkoos ik pampers merk boven kruidvat. maar toen michele een tip gaf over Aldi luiers, had ik die genomen en die bevallen me echt heeeeel goed. en vooral tijdens een spuitluier zijn die erg fijn

Moet ik ze toch echt maar eens gaan proberen denk ik. Hebben ze daar ook een maatje 4+ van?

Ja hebben ze ook Saro. Ze hebben nu zelf mini’s hadden ze nog niet toen Morgan klein was.

Enne ik vind kruitvat zo stinken en inderdaad net of ze cement worden als ze geplast hebben.

Groetjes,

Michèle

hoi

Ik gebruikte altijd pampers, maar in een noodsituatie (was bij een tante, luiers vergeten, lidl om de hoek) heb ik eems de luiers van lidl gekocht, ik vind ze prima! Nou heeft Ema geen spuitluiers, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar het scheelt wel veel in prijs met de pampers!

Groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Deze week bij de makro in de aanbieding: Pampers!!
3 dozen van ongeveer 100 luiers voor ongeveer 11 euro, echt spotgoedkoop!
Liefs, Anne

Lilypie

De lidle luiers vond ik niets en die van de ah zijn helemaal vreselijk.
Ik ga die van de aldi ook eens proberen zijn toch weer goedkoper dan van de c1000 en kruidvat
Hoeveel soorten heb je wel niet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ik ben wel een pamperfan Joey heeft altijd pampers active fit, ik vind ze zo mooi zitten vergeleken met de andere luiers die ik heb geprobeerd. Vooral etos merk vind ik heel stug en dik!
Een vriendin van mij gebruikt luiers van Schlecker (merk AS) en die lijken heel veel op pampers kwa model en rekbaarheid enzo. Ik weet alleen niet hoe het zit met doorlekken en geurtjes…

Lilypie

Lilypie

Grappig dat iedereen een eigen favoriet heeft. Ik zweer ook bij Pampers dus, vooral de Active Fit rekt heel goed mee. En daar staat Elmo op…Maar ik ga toch eens vergelijkend warenonderzoek houden hoor, zal ik eens kijken…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier gebruiken we pampers… overdag heeft Jurian er max 3 nodig. Hij poepert (bijna) nooit. En voor de nacht is het ook voldoende. Gebruik gewoon 4+ voor zowel dag als nacht. Maar ga eens kijken naar die kruidvat luiers… misschien is dit ook nog iets om te proberen.

Ben alleen bang dat z’n billetjes daar kapot van gaan. In het begin gebruikte ik ook goedkopere (Bumblies) en ander merk en dat was echt misseboel… helemaal onder de uitslag!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Vanwege de luieruitslag gebruik ik dus geen pampers en zal best verbetert zijn in 19 jaar tijd maar dat was de nige luier waar mijn docht uitslag van kreeg dus heb ze bij dylano niet eens geprobeert

Liefs Michelle

Hoi,

Ik heb de c1000 luiers geprobeerd en op zich goede luiers, maar wat worden die dingen hard zeg! Twan heeft de afdrukken van de luier in zijn billetjes staan .
Vandaag toch maar weer pampers gehaald in de aanbieding bij kruidvat. C1000 luiers worden wel eerst opgemaakt. Worden luiers van de kruidvat ook hard?
Twan poept nu weer een stuk minder, dus dat gunstig voor de luiers , hoop alleen niet dat hij nu obstipatie gaat krijgen ipv diarree.

Groetjes tamara

Ik heb van de week de luiers van de Aldi gekocht (76 stuks 11,99) en prima luiers hoor. Ze worden niet hard en vind ze tot nu toe vergelijkbaar met de pampers. 's nachts heb ik ze nog niet aangehad. Dan krijgt Dani de pampers. Maar ik ben er wel over te spreken.

hier pampers baby dry voor 's nachts en simply dry overdag. Heb die van Lidl eens geprobeerd, maar die werden precies karton…

Gisteren bij de Aldi een pak luiers gekocht. Eerst even het aangebroken pak Pampers opmaken en dan zullen we eens zien of ze goed bevallen…wel een stuk goedkoper in ieder geval.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoor graag van jullie hoe de luiers van Aldi bevallen. Heb zelf nog nooit iets anders dan de pampers geprobeerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hier wordt het volgende pak ook aldi om te proberen maar eerst die van het kruidvat opmaken

Liefs Michelle