Welke leeftijd liep jullie kindje

kan me best voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten.
maar echt, als de fysio ook zegt dat ze er wel komt, en je merkt zelf ook (hoe klein ook) wel wat vooruitgang. dan komt het echt goed, hoe moeilijk dit soms ook is blijf wel vertrouwen hebben!

ontzettend veel succes gewenst met de kleine Indy!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Tips? Geduld geduld. Als je kindje ziek(-ig) is kan ze haar energie beter gebruiken.

Ik liep zelf bij 1,5 jaar en mijn schoonvader was zelfs 2,5 jaar toen ie ging lopen! Tegenwoordig lopen ze sowieso veel sneller dan vroeger, die kleintjes. Ik begrijp ook niet hoe dat komt.

Mijn Lieve loopt nu net een beetje rond en is 14 maanden oud. Losstaan en een enkel stapje deed ze al veel eerder (12 maanden) maar ze vond het denk ik te eng om ‘echt’ te gaan lopen. En op de creche heeft ze nog nooit gelopen. Ze kiest haar momenten.

Sterkte met Indy!

Lieke was nog net 10 maanden toen ze echt los ging lopen. Ze heeft voor mijn gevoel een hele tijd rond de tafel gelopen, zo’n maand of twee.
Een jongetje hier in de buurt begon pas net voor z’n tweede verjaardag met staan aan de tafel en die liep een week of twee later al. Ik heb wel vaker gehoord dat als ze later beginnen met proberen te lopen het sneller gaat omdat hun spieren dan sterker zijn, lijkt mij wel logisch.
Ieder kindje heeft echt z’n eigen tempo. Lieke is bijvoorbeeld motorisch wel snel maar volgens mij loopt ze verbaal iets achter.

Groetjes, Kirsten

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

mijn zoon begon met een maand of 8 rond de tafel te lopen en pas net na zijn eerste jaar liep nhij in een keer los ieder kind doet dat op zijn eiden tempo de een is er eerder aan toe dan de ander alles op zijn tijd

Marijn stond met 11 maand en de eerste stapjes met 14 maand en echt lopen met 15 maand.

Rens liep met 10/11 maanden langs de tafel ed, met 12,5 maand deed hij zijn eerste stapjes los. Sinds vorige week loopt hij echt los de hele kamer door, het gaat nog wel heel houterig maargoed het lukt hem en hij loopt al best veel.
Ik denk dat jouw meisje nu haar energie heel hard nodig heeft om aan te sterken maar het zou me ook niets verbazen als ze straks een hele grote inhaalslag gaat maken.

groetjes Ramona

laten we het hopen dat ze een inhaalrees gaat maken.

ik hoef jullie denk ik niet uit te leggen dat je je als
mama toch altijd zorgen blijft maken.
ook ivm met eten en drinken ze heeft vandaag
250 cc binnen gehad meer niet pffff

Mijn oudste liep met 6 maanden om de tafel n met 9 maanden rende hij al door de woonkamer heen.

Mijn oudste was 11 maanden met stapjes los en precies op zijn verjaardag rende hij door de woonkamer heen.

Ikzelf was 16 maanden toen ik voor het eerst liep,dus ja ze zeggen ze moeten voor hun 2de verjaardag lopen,is dat niet het geval gaan ze kijken wat er is met het kindje.

Dus tot 2 jaar hoef je je geen zorgen te maken en kan het zijn dat je kindje dat grote sprongetje nog gaat maken.

Suc6,en het komt echt wel.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007