Welke billendoekjes?

Dus de vermoeidheid van de verjaardagen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Oh ja ha ha ha had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Die houden we erin.

Groetjes,

Michèle

Ja, grappig is dat he! Dat je aan elkaar moet denken terwijl je elkaar nog niet eens in het echt kent.

Misschien moet ik dan eens een maat groter proberen. Ik heb namelijk nog steeds maat 4 omdat die voor 9 tm 18 kilo zijn. Ik had zoiets van hij is nog lang geen 18 kilo, dus heb ook niet naar grotere maten gekeken.

Voor hoeveel kilo is maat 5 Mriek? Zijn die dan niet veel te groot, of valt dat mee.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Maat 5 is van 12-25 kilo. Dus kan makkelijk ook bij Tim volgens mij. Die is toch al rond de 12 kilo? Erik is rond de 14 kilo, dus overdag gebruiken we de maat 5. Voor 's nachts de maat 6, die is voor kinderen van 16 kilo en meer. Tegen doorlekken hier dus prima.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tim woog een paar weken geleden bijna 12,5 kilo, dus dat moet dan geen probleem zijn. Ik heb alleen nog een aantal pakken liggen, omdat ze in de aanbieding waren. Die dus eerst nog opmaken, maar dan ga ik alvast maat 5 halen voor de nachten.
Het gebeurt gelukkig niet vaak dat hij doorlekt, maar vind het vervelend dat zijn romper soms helemaal nat is van het plas.

Groetjes,
Sandra

Ben benieuwd of de tip gaat helpen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Als ik een nieuw pak gekocht heb, laat ik het je weten.

Groetjes,
Sandra

Graag.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een ontzettend leuke foto weer trouwens van Erik.

Groetjes,
Sandra

Dank je. Afgelopen weekend gemaakt tijdens z’n eerste logeerpartijtje bij opa en oma.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hoor en is het allemaal goed gegaan?

Jullie ook lekker genoten?

Groetjes,
Sandra

Hier momenteel de Aldi luiers voor overdag en die van Pampers voor snachts. Gewoon maat 4+.

Beide bevallen prima.

Ja, ging heel goed. Hij had alleen met naar bed gaan even een huilmomentje, maar na even troosten sliep 'ie en werd 'ie pas wakker om 6.45 uur. Keurig dus. Wij zijn uit eten geweest en lagen om 22.00 uur al in bed. Deze mama heeft ook klokje rond geslapen, was zondagmorgen om 10.15 uur uit bed. Wat een luxe, heerlijk! Dus we gaan het vaker doen, hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn Mriek dat het zo goed gegaan is.

Haha jullie hebben in ieder geval weer heerlijk bij kunnen slapen

Groetjes,
Sandra

Lekker he uitslapen Mriek. Wij boffen de hele vakantie al Morgan slaapt tot half acht soms iets langer en als ze om 7 uur wakker is gaat ze even een half uurtje slapen. Ik heb alleen al wel ontdekt dat ik niet echt meer uit kan slapen want ik ben als Morgan weg is ook om half acht wakker

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat Morgan langer slaapt tegenwoordig. Dat is hier nog niet het geval hoor, om 6.00 uur begint nog steeds de dag. Zucht. Moet zeggen dat echt goed uitslapen ook niet meer lukte hoor, het was meer een beetje doezelen dan echt diep slapen. Maar ach, doezelen is ook lekker.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja das waar. Morgan kwam vanmorgen on half zeven dus ik heel sneaky gezegd dat het nog heel vroeg was en dat iedereen nog sliep, heeft ze nog drei kwartier geslapen

Groetjes,

Michèle

Haha, zeker sneaky. Maar je doet wat werkt, toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha inderdaad. Ik heb tot zondag nog om ‘uit te mogen slapen’ en daar zal ik gebruik van maken ook

Groetjes,

Michèle