Weer zo'n raar kranten artikel

Crècheleidsters laten kind verbranden KINGAROY - Een Australische moeder gaat de crèche van haar kind aanklagen nadat ze haar dreumes had opgehaald met tweedegraads verbrandingen aan zijn armen na een dagje zonnen.

Michelle Murton had haar zestien maanden oude zoontje Ozzy Buisson opgehaald bij het kinderdagverblijf ‘Jumping Beans’ in Kingaroy (Queensland). Het kind was echter vreselijk verbrand omdat het personeel hem niet had ingesmeerd tijdens het buiten spelen. In het ziekenhuis werden 's avonds tweedegraads verbrandingen vastgesteld. Het kind had vreselijke pijn en moest veel pijnstillers slikken.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5237542/Crche_laat_kind_verbranden.html?p=28,2

Nou je zou je kind toch overlaten aan zo’n stelletje gekken! Lekker hoor

Lekker zeg Zeker in australie moeten ze toch een insmeer beleid hebben op een KDV lijkt me
Hoe doe jij dat eigenlijk met je dochter Die is toch ook buiten in een zonnig land
Smeer jij haar elke morgen in???
Vroeg het me eigenlijk af na het lezen van dit bericht

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Gedverderrie… Je verwacht toch dat je kindje in goede handen is… Akelig zeg, het zal je maar gebeuren.

O Das niet de eerste keer dat daar iets gebeurd. Tijdje terug heeft een moeder de ruiten in moeten slaan omdat haar 9 maanden oude baby achtergelaten was door de leiding in het kdv. Zelf waren ze naar huis gegaan. De moeder had gebeld dat ze iets later was dan normaal en ze hadden geen zin om op haar te wachten.

Echt je komt het land amper in, maar wat er al rondloopt spoort echt niet.

Groetjes,

Michèle

Mijn dochter smeer ik alleen 1 maal in de ochtend in! Ze heeft een wat donkerdere huid omdat ze natuurlijk een donkere papa heeft dus ze kan er iets beter tegen, vaak krijgt ze ook een hoedje op, maar dat wil ze niet altijd! Rond de warmste tijd tussen 11:30 and 2:30 slaapt ze of is ze in huis! Daarmee proberen we het een beetje te regelen!

Mijn nichtjes en neefjes zijn ook van een donkere vader en mijn tante smeerde ze ook in, al was het maar omdat de huid anders heel erg uitdroogd.

Groetjes,

Michèle

Wat een gekken. Het zal je kind maar zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje het zal je kind maar zijn, echt niet normaal.

Je spoort toch echt niet als je zo met kinderen omgaat. Geloof toch niet dat ik mijn kind daar nog heen zou brengen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ben zelf al niet zon grote voorstander van een KDV, maar daar in Queensland is het echt erg!! Wat zielig voor die kinderen zeg!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

BELACHELIJK!

Wat een LEIDING!

Ik heb de fotoos vergroot bekeken en er zitten gewoon echt blaren op.

Zal Aaron volgende zomer extra goed insmeren

Gr, Danielle

[img]http://m2.lilypie.com/BhwUp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Het kan natuurlijk niet, zeker niet in zo`n land. Maar ik smeer de kinderen wel zelf in voor school of kdv als het beloofd een zonnig dagje te worden.

Hier een bericht wat een paar dagen geleden op nu stond, ook zoiets engs waarvan je je afvraagt…hoe is het mogelijk

quote:
Kleuterjuf straft kinderen met injectiespuit In het zuidwesten van China is een 24-jarige kleuterjuf opgepakt die meer dan twintig kinderen met een injectiespuit heeft gestoken om ze te leren gehoorzamen. Boze ouders hadden zich bij de politie beklaagd over het gedrag van de juf op de school in de provincie Yunnan. Een moeder zei dat haar 4-jarige dochter de afgelopen weken meerdere keren was gestoken, in haar rug en haar achterste. Dat meldde de Chinese staatskrant China Daily dinsdag. Het is niet bekend of de spuit gevaarlijke vloeistoffen bevatte. De slachtoffers hebben onder meer hiv-tests gekregen, maar die waren allemaal negatief. Toch eisen de ouders een schadeloosstelling van de overheid. De juf heeft schuld bekend. Ze prikte de kinderen naar eigen zeggen om ze te „temmen”. Ze kon er niet goed mee omgaan dat ze 37 jonge kinderen in het gareel moest houden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Be-lach-e-lijk!!! Dat zo`n juf dat heeft gedaan!
Gelijk de handen amputeren!!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker