Vandaag weer op controle geweest bij de gynacoloog.
Ik heb hem verteld van die buikpijn (kramp etc.) en dat ik dus zaterdagavond om die reden in het ziekenhuis ben geweest.
Hij heeft weer een echo gemaakt en zei dat alles prima was. Vruchtwater goed, placenta niks raars aan, dus…die pijn daar letten ze dan niet meer zo op
Gewoon rustig aan doen. Oorzaak weet hij niet echt ofzo.
Super lastig is het echter wel, maar goed…al een geruststelling dat ze niks raars zien
De echo was weer erg leuk.
We zagen Kaya drinken (mondje ging zo grappig open en dicht ) en vervolgens had ze de hik
Ook dat zag je heel erg goed.
Vivien vond het ook prachtig en vooral op het laatst kwam Kaya mooi in beeld.
Daar hebben we een echo-foto van meegekregen.
Zal hem hier ff plaatsten.
Je ziet haar weer vanaf de zijkant.
Voornamelijk het hoofdje en ook een deel van de ribbenkast.

De gyn. wilde trouwens geen briefje maken voor de luchtvaartmaatschappij (Martinair) waarmee we over 6 weken naar Amerika vliegen.
Stom bureaucratisch gedoe, noemde hij het.
Heeft ie op zich gelijk in, maar goed, ik vroeg het omdat Martinair het wil.
Hij zegt alleen zelf ook al: dat ik schrijf dat jij mag vliegen is nog geen garantie dat je na 3 weken ook weer zonder problemen terug kan vliegen. Martinair stuurt maar een brief met een acceptgiro (omdat het de gynacologen natuurlijk weer tijd kost om voor zulke “onzin” brieven te schrijven
)
Dus morgen maar ff Martinair bellen. Wil ik van hun ook ff zwart op wit dat ik mag vliegen zonder toestemming van een gyn.
Voordat ik straks op 15 sept. (of in Amerika op de terugreis) een hoop gezeik krijg!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 03 Aug 2005 20:13:32