Weer naar de gyn. geweest (+ echo)

Vandaag weer op controle geweest bij de gynacoloog.
Ik heb hem verteld van die buikpijn (kramp etc.) en dat ik dus zaterdagavond om die reden in het ziekenhuis ben geweest.
Hij heeft weer een echo gemaakt en zei dat alles prima was. Vruchtwater goed, placenta niks raars aan, dus…die pijn daar letten ze dan niet meer zo op
Gewoon rustig aan doen. Oorzaak weet hij niet echt ofzo.
Super lastig is het echter wel, maar goed…al een geruststelling dat ze niks raars zien

De echo was weer erg leuk.
We zagen Kaya drinken (mondje ging zo grappig open en dicht ) en vervolgens had ze de hik
Ook dat zag je heel erg goed.
Vivien vond het ook prachtig en vooral op het laatst kwam Kaya mooi in beeld.
Daar hebben we een echo-foto van meegekregen.
Zal hem hier ff plaatsten.
Je ziet haar weer vanaf de zijkant.
Voornamelijk het hoofdje en ook een deel van de ribbenkast.

De gyn. wilde trouwens geen briefje maken voor de luchtvaartmaatschappij (Martinair) waarmee we over 6 weken naar Amerika vliegen.
Stom bureaucratisch gedoe, noemde hij het.
Heeft ie op zich gelijk in, maar goed, ik vroeg het omdat Martinair het wil.
Hij zegt alleen zelf ook al: dat ik schrijf dat jij mag vliegen is nog geen garantie dat je na 3 weken ook weer zonder problemen terug kan vliegen. Martinair stuurt maar een brief met een acceptgiro (omdat het de gynacologen natuurlijk weer tijd kost om voor zulke “onzin” brieven te schrijven )
Dus morgen maar ff Martinair bellen. Wil ik van hun ook ff zwart op wit dat ik mag vliegen zonder toestemming van een gyn.
Voordat ik straks op 15 sept. (of in Amerika op de terugreis) een hoop gezeik krijg!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 03 Aug 2005 20:13:32

Goed om te horen dat het goed gaat met Kaya! En vor jou dus rustig aan doen, op zich wel jammer/vervelend dat ze de pijn “negeren”, zeg maar.

En succes met Martinair!

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Jippie, alles weer lekker in orde dus. Helaas betekend dat wel dus niks voor je pijn, dan toch echt maar rustiger aan doen ( wordt je er nog niet gek van dat iedereen dat roept ? ) En wat staat Kaya er weer prachtig op zeg !!!
Heeft Vivien er nog wat van gezegd verder ? Begrijpt ze het wel ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ja, iedereen roept inderdaad dat ik rustig aan moet doen en tuurlijk “weet ik
dat nou wel” Maar ik snap dat het aardig bedoeld is door degene die het zegt
Verder is het inderdaad vervelend dat ik verder niks tegen de pijn heb, maar ja…
Vivien begrijpt het trouwens heel goed en ze heeft het er nog wel een paar keer over gehad vandaag dat ze de “kisbaba” had gezien!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 03 Aug 2005 22:06:57

kisbaba Kaya ohhhhhhhhhhh lieffffffffffff !!! Hoe spreek je dat uit joh.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hahahahaha
Je spreekt het uit als “kisjbabba” (en het betekent dus “baby”)
Ze is wel lief hoor, ze vraagt bijv. elke dag wel een keer of Kaya trapt enzo. Of ze vraagt of de baby nu slaapt
En ze zegt dan ook vaak dat als ze in december komt dat Kaya er dan ook is.
Toch blijft dat wel een maf idee hoor! Dat Kaya dan geboren is etc. etc. hihi
Kan het niet echt omschrijven eigenlijk, maar het voelt nogal “onwerkelijk” ofzo…

wat een duidelijke foto van kaya! blijft mooi om te zien he? geweldig.
tof dat vivien er zo tof op reageerd!
ja gelukkig is alles goed met jou en kaya. vervelend van die pijnen dat wel, maar als alles goed is dan kun je er weinig mee verder helaas.
misschien kun je als het heeeel vervelend word een paracetamol nemen of zo.
ja tuurlijk liever niet, maar ja soms mag het best hoor

kus

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Wat fijn dat alles goed is!! Balen van die pijn zeg en vooral dat je er niks tegen kan doen…

Nog even volhouden meid!!!
Mooie echo foto…!

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (27 weken)

wat fijn dat alles goed!!! en super mooie echo van kaya!!! echt te gek!

liefs jessica

Heerlijk Bieb dat alles goed is met je kleine meisje
Wel vervellend natuurlijk dat je nog pijn hebt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

nou bieb gelukkig is met jou en kaya alles goed .ja het is vervellent voor jou die pijn sterkte er mee .en wat lief van vivian dat ze er naar vraagt ,ze is ook erg benieuwd natuurlijk .wat een mooie echo trouwens .

groetjes marielle mama van tanja

wat een mooie foto van kaya,en blij te horen dat het goed gaat