haha, ja het heeft dus wel geholpen inderdaad, en op de gok van de eisprong natuurlijk
Liefs en dikke kus brenda en charissa
haha, ja het heeft dus wel geholpen inderdaad, en op de gok van de eisprong natuurlijk
dank je dank je brenda gefeliciteerd en lekker genieten hoor en zoals iedereen het al zegt niet er veel aan denken
en dootje moet ik het nog opsturen op heeft brenda dat al gedaan
gr de mama van leyla
veronique daniels
superrrrrrrrrrrrrrrrrr zeg,gefelciiteerddddddddddd
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Gefeliciteerd!
Geniet van je zwangersschap.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
Van harte gefeliciteerd.
Doe een gebedje voor je dat het dit keer goed zal blijven gaan en over een paar maanden een engel van een baby zal ontvangen…
Vartien
Our littel angel is Larissa
pffff ben vandaag erg misselijk en een beetje buikpijn. Vandaag vier ik mijn verjaardag dus hoop dat ik niet heel de dag misselijk blijf
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Hoop dat je misselijkheid mee zal vallen en je hebt nu zeker een hele leuke dag nu je zwanger bent en ook nog eens jarig!
Fijne dag!!!
Vartien
Our littel angel is Larissa
ja heerlijk, gelukkig komen alleen me oma en me oom die het niet weten nog.Maar ja tegen de 12 weken ga ik het ze ook echt pas vertellen. Moest gister erg lachen rens zei je hebt een buikje hahah, ja dat is ook wel een klein beetje als ik een strak truitje aan heb haha.
Ach je kan dat buikje nu nog verklaren door lekker gegeten of zo toch
Enne anders lang leven de losse kleding
Groetjes,
Michèle
haha, ja maar me oma en me oom zien dat toch niet haha. Mijn moeder weet het maar als ze het niet wist had ze het zeker wel gezien. Ik hoop dat ik vrij snel een buikje krijg vind dat toch zo gewledig, en ben er ook zo blij mee bij charissa heb ik bijna niet kunnen genieten maar dat wil ik nu graag wel.
Ha ha ha nou ja zou je bijna toewensen wat ik had, maar das wel heel erg. Ik had met 12 weken al een buik die zichtbaar was en ik kon op het laatst niet meer bij het aanrecht…
Ze zeggen wel dat je het sneller ziet bij een tweede omdat alles al wat losser is zeg maar.
Groetjes,
Michèle
ja ik hoop het en ga vanaf dat het echt te zien is fotos maken, van charissa heb ik het allen van 8 en 9 maanden. En klinkt raar maar geniet ook wel van de kwaaltjes haha, bij charissa had ik dat niet en heb echt de eerste 3 maanden gemist omdat ik het niet wist en heb pas met 5 maanden me buik kunnen showen omdat toen iedereen het wist.