We zijn even weg

wb rainbow fijn dat het zo goed is gegaan met eva enne over die griekse kindjes die moeders zijn misschijn ijveriger als wij en maken dus alles vers

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Welkom terug! Fijn dat Eva het zo goed heeft gedaan. Wij zijn nu een weekje op vakantie, weliswaar geen Griekenland, maar Brabant. Ook leuk! Erik heeft gisteren (de eerste dag) erg moeten wennen (niet geslapen overdag), maar vanaf vandaag gaat het weer zoals thuis. Super. Lekker gezwommen, gefietst en uit eten, dus dat houden we nog wel even vol tot vrijdag.

Enne, hier slaapt de kleine ook bij ons op de kamer…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ooooo, fijne vakantie dan Mriek! Brabant is gaaaaaaf, hahaha. Ik zing nu dat liedje van Guus Meeuwis, ‘Ik loop hier alleen door een te stille stad, ik heb nooit last van heimwee gehad…denkend aan Brabant, want daaaaaar brandt nog licht!’ Of zoiets! Ken je dat? Als Guus hier in het stadion in E’hoven optreedt, dan hoor ik dat. Maar goed…Ik wil je een fijne vakantie toewensen en hopelijk slapen jullie goed met z’n drietjes op de kamer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben Mriek.

Geniet er nog even lekker van. En gelukkig dat Erik vandaag zijn oude ritme weer opgepakt heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@Rainbow: we slapen prima hoor. Haha! Was wel even wennen (je let toch op elk geluidje), maar vind het stiekem ook wel gezellig. Maar die romantiek is idd ver te zoeken…

@Sandra: idd fijn dat 'ie z’n ritme weer heeft. Ik was er ook door van slag, terwijl m’n vriend echt zoiets had van: zíjn probleem. Lekker relaxed erover zeg maar. Maar ben toch wel blij dat hij vandaag weer lekker z’n slaap pakte overdag, dat voelt toch beter.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha gevonden
wat heerlijk zeg! ik wil oooook!!
had eva geen last van oorpijn met het stijgen of dalen?
en jullie? ik trek dat echt neit he het dalen doet zo ontzettend zeer (en nee ergens op sabbelen of kauwen helpt niet!!)
verstrokke vanaf E’town airport??
wij blijven dit jaar in nederland, volgens jaar gaan we het erop wagen om nara het buitenland te gaan.
nu lekker verwennen in preston palace. en ook maar 6 dagen maar toch

Yep, vanuit Eindhoven. Dat is echt zo fijn, hoeven we niet eerst 2 uur naar Schiphol te kachelen. Het was relaxed zo! Eva zat wel even in haar oor te poken, maar dat doet ze wel vaker. Zelf heb ik ook gruwelijk veel last van het dalen! Ik had nu speciale oordopjes, maar die hielpen niks! En kauwgom eten ook niet. Het doet echt pijn he? Ik beperk het vliegen dan ook tot 1x per jaar!

Wat is dat Preston Palace? En 6 daagjes is toch ook al heerlijk? Wanneer ga je?

Groetjes Rainbow, trotse mama

wij gaan zondag.
en kijk maar is op www.prestonpalace.nl
is in almelo.
Ja echt dat dalen he echt een verschrikking.
de laatste keer dat ik gevlogen had, begon ik een paar dagen voor de vliegreis al te druppelen met speciale oordruppels, en daar zat ik met kaugom in mijn mond, oordopjes in en ook nog 2 plastic bekers tegen mijn oren hahaha het zag eruit!
toen viel heti n ieder geval wel mee.
maar kan me ook onze eerste vliegreis herinneren.
toen wei n het hotel aankwamen zaten ze nog dicht en toen ik gaapte schoten ze open met een enorme lange tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut alleen dan niet heel schel heel wazig (haha volg je me nog) maar goed het voelde alsof ze met een mes door mn trommevliezen staken en gilde het echt uit van pijn niet normaal.
enne dit bewijst wel weer dat Eef een bikkel is!