Hoi,
Mijn zus zit al een tijdje met een afweging waar ze maar niet uit komt dus vraagt ze via mij raad aan jullie.
De zoon van mijn zus nu 5 jaar heeft al heel zijn leven last van exzeem. Nu lijkt deze op te vlammen. Maar de doktoren willen of kunnen niets doen. Ze heeft wel andere zalf gehad maar lijkt weinig te helpen. Uit de tests die ze in het zkh hebben gedaan komen geen antwoorden of hij ergens anders allegies voor is dan chocolade en bruine kleurig bonen/ voedsel.
Nu heeft ze een adres gekregen van een goede vriendin van een kliniek in Veldhoven waar ze op alternatieve wijze eerst de voedsel groepen testen en daarna of aan de hand daarvan apart dingen testen. Het zou gaan via je energiebanen die je in je lichaam hebt. Met een buis vast houden enzv. precies weet ik het ook niet. Een consult kost geloof ik 80 euro.
en wordt gedeeltelijk vergoed.
de vraag:
Zouden jullie die weg inslaan als je niet verder komt en je kind krapt zich kapot.
Het is namelijk niet om de hoek voor hun vandaar het wikken en wegen.
Binnen de familie zijn de meningen ook verdeelt.
Ik zou willen kijken wat hun zeggen en kijken of wat hun voor behandeling voorschrijven ook helpt.
Maar andere zeggen alternatief met een (natuur) medicijnen niet doen je weet nooit of het kwaad kan.
Nou we horen het graag
groetjes
lon106