Ja, inderdaad, de dames blijven ook niet buiten schot, die moeten ook hun toverstafjes opbergen of mee terug geven aan de ouders.
Groetekes, Sje
Ja, inderdaad, de dames blijven ook niet buiten schot, die moeten ook hun toverstafjes opbergen of mee terug geven aan de ouders.
Groetekes, Sje
Met de buurtvereniging zijn we alweer maanden bezig om een mooie Duitse wagen te maken. We gaan dus als Duiters in Lederhoze .
Daarnaast ga ik voor het kdv ook nog iets leuks halen voor niet te veel centen.
Voor Sanne heb ik de eerste boerenkiel van Danielle nog liggen.
Ik kijk er erg naar uit.
Groetjes Corina
@Sje: dat weet ik eigenlijk niet, maar hij krijgt dat soort dingen niet mee naar school hoor. Inderdaad even om te laten zien en dan neem ik het weer mee of moet het zo lang in de bak totdat hij naar huis gaat.
Hij mag het gebruiken als we thuis zijn en als we naar de optocht gaan kijken.
Ik zou het erg vinden als hij er iemand pijn mee zou doen en jammer (en dan ben ik heel egoïstisch eerlijk) als het stuk zou gaan door een ander.
die knuppel die bij zijn viking pak zat is veeeelste groot om mee te nemen, daar zit zo’n pieper in als je erin knijpt en loslaat maakt dat giga herrie, opzich wel leuk haha maar zwaar irritant als het constant gebeurd.
geen idee of ik m mee zou mogen nemen maar dat doe ik niet, vind dat veelste agressief, carnaval of niet. al mocht het hier wel op school dan nog nam ik het niet mee.
wel zn viking cap met hoorntjes (waar al 1 hoorntje van kwijt is. ga ze vastlijmen als ik m vind)
Onze Robin word een ridder en onze Justin word Bobbie (van ernst en Bobbie)
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Ben uiteindelijk toch wel leuk geslaagd voor Rens ondanks mijn hekel aan carnaval. Het is een brandweermanpak geworden. Rens is namelijk helemaal gek van brandweerman Sam. Toch stoer maar ook wel weer erg lief. Wij proberen Rens nog zo min mogelijk in aanraking te laten komen met swoldaten/ridders/ninja’s ed. Hou niet zo van dat hele vechtgebeuren en het is nu nog makkelijk om dat bij hem weg te houden. Maar dat maakte de keus voor een betaalbaar pak wel gelijk een stuk kleiner.
Groetjes Ramona
Ik haak ook effe in in de polonaise! Vandaag toevallig even op internet gezocht naar een pakje voor Max. wat een ramp! Ik vind alles erg duur! Hij heeft 86, maar meestal vallen die pakjes erg klein. Ik zag wel een soort Batman-romper met pijpjes, er zat een cape-je bij en een riempje. Heel schattig! Waar kun je voor die kleintjes iets leuks (en goedkoop graag want ik HAAAAAAAT carnaval) bemachtigen? Ook die H. Bazaar in Hellimond??
Eef gaat óf als prinses, óf als Josje óf als Mega Mindy. Ze krijgt dat pak van haar nichtje, ik hoef alleen een maskertje te kopen.
Als bewooonster van Lampegat (Eindhoven) ontkom ik er ook echt niet aan, maar aaaa, wat is het erg!
Groetjes Rainbow
@MamavanRico, dat Piet (Peter hahaha) Piraatpak van Rico ken ik nog. Dat was COOOOL!
Groetjes Rainbow
J word Pippy Langkous! Iig dat zegt ze de laatste 5 dagen, dat kan dus allemaal veranderen, wij hebben ongeveer 30 verkleedpakjes liggen, sommige heb ik nog aangehad!
Dion gaat als holbewoner, toen hij een baby was noemde we hem wel eens BaBam (uit de Flinstones) omdat hij altijd zo hard met zijn rammelaar kan slaan.
Ik moet het alleen nog gaan maken, heb een tijgerbondje op de markt gekocht en ik wil daar iets mee doen en er een paar nepbotjes op maken en zijn haren flink door de war met gel en wat roet op zijn gezicht en klaar.
Hier in Noord-Holland doen we niet aan carnaval maar wel op school en ook op het KDV bij Dion.
beetje late reactie sorry haha
@Rainbow: ja wel he!! ik vond het alleen wel stom dat er pete3r piraat stond…rico zegt overigens gewoon piet piraat…gelijk heeft ie!
@Miss T: doe maar even mailen hoe ik jou kan vinden want ik sta er niet op met achternaam geloof ikl…