Dames,
Ik kom op 30 Januari voor 3 weken naar Nederland, nu klinkt het misschien raar, maar wat doen jullie met die kleintjes met dit weer. Ik heb hier altijd goede temperaturen voor buitenspelen etc. Dat is daar nu wel even wat anders en wil ook niet 3 weken bij mijn ma thuis gaan zitten. Iemand tips? Oohhh en zou leuk zijn als die tips niet te duur zijn! Bedankt
Wat te doen met kleine in NL
Tja, in dit koude kikkerlandje is het inderdaad eerst jas aan, das om, schoenen aan en muts op voordat er naar buiten gegaan kan worden. Ik kijk dus erg uit naar het mooie weer.
Maar goed, de sneeuw heeft ook weer wat. Lekker in de kou in de sneeuw graaien, eventjes naar de speeltuin. Lekker met de slee naar buiten. Of een keertje naar een dierentuin. Is altijd een succes (tenminste hier)! Ik weet natuurlijk niet waar in nederland je dan bent maar er is vast een dierentuin in de buurt met een lekkere warme overdekte ruimte ha,ha! Of de Efteling maar dat is wel heel erg duur vind ik. Maar voor een keertje moet het kunnen toch? Verder is het hier gewoon het simpele wandelen, zwemmen en wat ik boven heb geschreven.
Veel plezier in Nederland alvast en neem maar goed veel warme kleding mee!!
groetjes Bianca
Waar in Nederland zit je??? Want dan denk ik even met je mee naast het normale kinderboerderij en speeltuin gehalte. Ik weet namelijk wel leuke dingen, maar het moet wel haalbaar zijn natuurlijk met zo’n uk.
Groetjes,
Michèle
Je hebt ook binnenspeeltuinen. Dat is een overdekte speelplaats met allerlei toestellen, springkussen ed. Moet je maar eens googlen, misschien is er ook 1 in de buurt waar jij dan bent.
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Ik zal het meeste in de buurt van Den Bosch zitten, maar ook een aantal dagen in Amsterdam! Graag all tips zijn welkom vooral omdat ik echt geen idee heb!
Hier staan uittips voor Den Bosch en Amsterdam en ook andere plaatsen . Misschien zit er iets voor je bij?
Groetjes Natasja
[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />
Zowel in Amsterdam als den bosch heb je leuke rondvaarten. En natuurlijk het vondelpark. Ik weet niet of je van musea houd maar die zijn er ook zat natuurlijk.
Den bosch is overigens ook een heel mooie stad om zo doorheen te lopen, misschien iets minder leuk voor jada, maar wel voor jou en Code.
Anders misschien een klein stukje door tuffen en een dagje strand?? Zandvoort is zo te bereiken en altijd leuk. Indoorspeeltuinen zijn er ook genoeg inderdaad.
Groetjes,
Michèle
Het is alleen maar Mama en Jada, Papa kan helaas niet mee omdat hij moet werken!
Gewijzigd door - malawimamajada op 14 Jan 2010 12:48:39
Oh nee dan zal het cultuursnuiven iets minder zijn denk ik. Maar ik denk dat Jada wel bosche bollen lust en das natuurlijk altijd een feest
Groetjes,
Michèle
Ik zou inderdaad even op zoek gaan naar leuke speeltuintjes, en kinderboerderijen. Die zijn gratis en vaak heel leuk.
Maar met het koude weer van nu is het na een uurtje buiten wel weer mooi geweest
Heb je wel warme kleren voor Jada als jullie hier komen?
Anders zou ik vragen of je moeder misschien iets wil kopen, want die weet vast ook goed hoe warm ze aangekleed moet worden.
Liefs, Anne
hele leuke speeltuin in Hedel (ligt vlakbij denk bosch)… zal even kijken hoe het heet (Kinderspeelparadijs Kids Castle). Dit is echt niet duur en kan je evt ook uitbreiden met eten tussen de middag. Het is een kinderspeelparadijs binnen… heel erg leuk!
op ma en di is hij altijd dicht…!! Wie weet zien we elkaar daar ??
Gewijzigd door - mini-boy op 14 Jan 2010 13:28:05
Ooohh kleding is geen probleem, mijn zusje is pas 11 (ik ben de oudste van 6 kids) en mijn ma heeft nog veel dingen van haar liggen. Skipak is er ook nog, misschien niet erg modieus, maar voor 3 weken lijkt me dan niet nodig,
Verder hebben we ook nog een neefje die iets ouder is waarvan ze dingen mag lenen. Ik ben niet zo moeilijk voor drie weken hoor!
Ooohh tja cultuursnuiven minder, maar zag wel een leuk salsa festival in Amsterdam en Avonturenland in Den Bosch, das misschien toch wel leuk! Nu nog even kinderboerderij opzoeken in de buurt, want dat kent ze natuurlijk helemaal niet.
oeeh wat leuk!
ik snap eigenlijk ook niet helemaal hoe dat zit met jullie in het buitenland, nader uitleg???
Maarremm…
idd, warm jasje, das, muts en handschoentjes.
een goedkope slee!! bij de speelgoedwinkel hahaha. dat vinden ze enig! verder heb ik weinig tips. behalve dan dat ik als ik jou was, van zwitsal “op het wangetje” zou kopen of gewoon vaseline, en dan de handjes en wangetjes insmeren als je de gure wind in gaat.
Vooral als ze dat al niet gewend zijn is het belangrijk dat je de huid beschermd.
oh en rico vind het lekker iets warms te drinken als ie in de kou is geweest
@ MAma van Rico
Mijn man komt uit Malawi (Afrika) dus wij wonen hier! Mijn familie woont verder in Nederland. Ik ben hier heen gegaan tijdens mijn 3 en 4 de stage van de HBO-verpleegkunde en heb hier ook mijn afstudeerscriptie gedaan omdat ik verliefd ben geworden! hahahah Nu 3 jaar later dus Jada! Eigenlijk al heel snel in onze relatie!
Warme kleding is er wel. Vaseline neem ik mee! Heb een Jas, muts en das, geen wanten, maar die heeft Oma en ook een skipak, dus moet goedkomen! Zoek dus eigenlijk alleen nog leuke plekken om Jada een beetje bezig te houden, ze is namelijk een buitenkind!
Ze houd er niet van thuis te zitten!
Gewijzigd door - malawimamajada op 14 Jan 2010 14:03:50
wat bijzonder zeg!
verliefd in het buitenland is daar ook geen programma over? ja dat weet je natuurlijk niet als je geen nederlandse zenders ziet haha stom sorry.
maarre
om Jada bezig te houden: met de slee een eindje gaan wandelen, echt dat is superleuk voor ze! als de sneeuw er dan nog ligt.
en er zijn ook hele leuke parken, ik weet niet precies waar je in de buurt komt maar wat mini-boy zegt is ook tof! ik ken DAT park niet maar gewoon een dierenpark!
Ons verhaal is nog veel bijzonderder google maar eens een keer op “Code Sangala” als je zin en tijd hebt