Kent ook iemand kleine bill? dat komt op nickJR.
en wat vinden jullie daarvan?
Mijn dochter vind dat dus ook leuk.
haha zelf vind ik het echt niet leuk, snap niet wat ze eraan vind eigelijk.
Liefs Xandra
Kent ook iemand kleine bill? dat komt op nickJR.
en wat vinden jullie daarvan?
Mijn dochter vind dat dus ook leuk.
haha zelf vind ik het echt niet leuk, snap niet wat ze eraan vind eigelijk.
Liefs Xandra
Kleine Bill vinden ze hier ook erg leuk. Verder zijn de jongens een beetje uitgekeken op de tekenfilms van Z@ppelin en Nick Jr. merk ik. Brandweerman Sam vinden ze wel leuk, Chuck and Friends, Chugginton ook nog wel. Buurman en buurman vinden ze helemaal geweldig. Beide heren ontdekken nu ook DisneyXD en Phineas en Ferb.
We hebben 24-kitchen en daarop heeft Rudolph van Life and Cooking een eigen programma waarin hij taarten bakt. Dat vindt de oudste helemaal geweldig!!
Buurman en buurman, zit ze echt te schateren en Pingu. En heel vreemd Spongebob, maar die vermijd ik want vind ik zo vreemd…!
Hier ook vaak Z@ppelin (Nick hebben we niet, haha). En op DVD eigenlijk ook: Teletubbies, Zandkasteel, Bumba, Woezel en Pip en Z@ppelin DVD’s. De jongste kijkt af en toe mee, maar niet heel geconcentreerd of zo. Alleen de geluidjes zijn interessant.
Hier 1 hele grote favoriet en dat is Bumba! Als hij die ziet dan laat hij staan waar hij mee bezig was, gaat voor de televisie staan en blijft net zo lang kijken totdat het af is. O ja hij klapt dan mee met de kindjes, “praat” erbij en schatert het uit Hij zit dan helemaal in zijn eigen wereld
. We hebben maar dvd gekocht van Bumba. Zet ik die op dan is er 1 en al vrolijkheid in huis.
Voor de rest kijkt hij niet tot weinig naar de tv. Verder vindt hij de beginliedjes van kabouter plop, piet piraat en bassie & adriaan leuk. Maar echt naar kijken zoals bumba nee nog niet.
Groetjes Daniëlle
Dat liedje van brandweerman Sam…Micha vindt het helemaal geweldig en is id wel leuk in elkaar gezet, maar ik heb dat stomme beginliedje de hele dag in mijn kop…
Verder is het rond etenstijd Bassie en Adriaan met papa klieren op de bank en 's morgens ff dat de tv aanstaat als hij erbij is, daartussenin gewoon de radio, ik wil hem niet teveel voor de tv hebben.