Wat is erger

Uitverkoop bij Its of de 3 dwaze dagen bij de bijenkorf. Overigens heb ik niks tegen buitenlanders en ik hou niet van vooroordelen, maar na het zien van deze beelden en foto’s… De sociale dienst zou hier eigenlijk eens even ene kijkje moeten nemen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9236362/Chaos_bij_leegverkoop_It_s.html

Groetjes,

Michèle

Dan hebben ze het met het It’s-filiaal hier beter aangepakt. Gewoon veiling op internet en daarna 1 ophaaldag voor ieder die iets gescoord had in die veiling. Ging mooi georganiseerd, gestructureerd en zonder problemen!

Groetekes, Sje

Kijk dat is netjes Sje, Ik wist niet wat ik zag toen ik deze beelden zag. En dan was het al twee keer uitgesteld he, sommige mensen stonden er al voor de derde week. Mij ga je niet wijsmaken dat ze daar steeds vrij voor krijgen…

Groetjes,

Michèle

Nee, je zou het inderdaad niet denken.

Waar hebben ze overigens zin in om daar in die drukte te gaan staan en te vechten om binnen te komen. Dat is een nieuwe föhn niet waard hoor!

En trouwens, zo heel goedkoop is het allemaal niet geweest. Als ik zag wat voor bedragen er nog omgingen in die veiling en wat daar dan nog bovenop kwam aan BTW etc., dan was je echt niet veel goedkoper uit dan normaal gezien.

Bovendien was It’s al een duurdere winkel dan andere soortgelijke zaken. Dus als mensen dachten vanwege de koopjes bij zo’n laatste uitverkoop of op zo’n internetveiling te kopen, dan kwamen ze bedrogen uit!

Groetekes, Sje

Dit is toch serieus te gek voor woorden!
Hoe erg het ook is om het te zeggen, maar je ziet idd wel weer wie er vooraan staan… Sorry!
Mijn oom en tante wonen vlakbij het Bos en Lommerplein en die konden gewoon hun eigen huis niet meer in, zo dik stonden de rijen daar!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hadden er altijd maar zulke rijen voor de It’s gestaan, dan waren ze nu niet failliet!
Wat lijkt me dat zuur zeg als je dat als filiaalmanager ziet. Zo heb je weinig omzet en zo staat het rijendik voor je winkeldeur om de laatste “koopjes” mee te nemen. Heel wrang!

Groetekes, Sje

@ Sje das ook weer waar al weet ik niet of je blij moet zijn als dit altijd zo was geweest…

Groetjes,

Michèle

Nee, zo’n chaos is inderdaad ook niet wenselijk.

Groetekes, Sje

Maar zo zie je maar “gratis” is lekker

Groetjes,

Michèle

Nou, het kan nog zo gratis zijn, Esje gaat niet rijendik voor een winkel rondhangen! Dan maar niet gratis!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik ook niet hoor, maar zij blijkbaar wel. Je ziet toch geen enkele nederlander behalve het personeel…

Groetjes,

Michèle

Mogelijk allemaal culturen die dat dringen en wachten gewend zijn. Dat kan natuurlijk.

Zullen geen Japanners tussen gestaan hebben. Die wachten keurig en beleefd hun beurt af, terwijl ze ook nog eens voortdurend sorry, pardon en excuseer zeggen omdat ze mogelijk te dicht bij iemand in de buurt hebben gestaan.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Mar 2011 21:32:48

Ha ha ha ja of ze willen het niet omdat ze het zelf gemaakt hebben

Groetjes,

Michèle

Groetekes, Sje

nou ik zag ook een plaatje op internet, wat jij zegt 'dacht ik , maar dan niet hardop…misschien ist inderdaad cultuurgebonden, inderdaad japanners zouden netjes in de rij staan…
ik zelf ben al allergisch voor uitverkoop bij de h&m,dus dolle dwaze dagen, begin ik nie aan, of vlaggetjes week bij de V&D ofzo…noway dat doe ik wel via internet en dan komt mijn DHL mannetje gezellie aan de bel hangen, ga ik echt nie tussen staan hahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik had er ook niet tussen gaan staan hoor, wat jij zegt lang leven internet en dan maar iets meer betalen.

Groetjes,

Michèle