Wat een zieke wereld is het soms toch ook!

Ik hoop het ook voor je, Hanna. Ik snap nu ook een beetje waarom je zo verdrietig was over hoe het met je verjaardag gegaan was.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Sandra: het waren “gelukkig” niet het kindje van mijn zus, maar van de zus van een vriendin van me… Er was met dat kindje gelukkig niets gebeurd zei ze (of die vriendin wil er uit respect voor haar nichtje niets over loslaten), maar ik weet wel dat ze naar die bijeenkomst moesten en je weet wat daarover gezegd werd helaas…

ik heb gewoon geen woorden voor alles.
@Goudvisje: prachtig gedicht!

@de rest ik weet gewoon niet wat ik moe tzeggen ik vind het allemaal zo erg!
vreselijk gewoon ik heb er gewoon niks over te zeggen behalve dat ik ervan kots.

@ yavahn Als ze daar heen moesten is het hoe dan ook erg dichtbij gekomen, te dichtbij helaas.

Groetjes,

Michèle

Ja, dat idee had ik ook al jammer genoeg… Ws wil ze het idd niet zeggen om het kindje te beschermen, erg begrijpelijk…

Wat een mooi gedichtje Hanna! Krijg kippevel als ik het lees…

Zelf denk ik dat het een beerpt is die nu opengetrokken wordt. Ben wel blij dat de raad die de kinderadopties doet, de juiste beslissing heeft genomen. Wat zou er met dat kindje gebeurt zijn…

En je staat zo machteloos als ouders omdat de kinderen zo jong zijn en dus eigenlijk niet goed erover kunnen praten. Heel erg…

Heb er eigenlijk geen woorden voor.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Wij mogen op het werk een kerstwens inleveren. Helaas moeten deze wel uitvoerbaar zijn.

Groetjes,

Michèle