Warmte vlekken

Ja dat is wel waar, maar eh nemen ze niet altijd twee tegenpolen?? Ik bedoel Erik en Morgan zijn beide baby’s zouden we dan niet tussen pubers gezet moeten worden en dan in een heel asociaal gezin of zo???

Groetjes,

Michèle

hahahahahah gaat weer lekker nergens over nou snap ik hoe mijn man dat doet die zegt gewoon niks tegen hem smorgens hahaha

Da’s waar…nou, dan pas ik. Met pubers in een asociaal gezin…daar ben ik denk ik niet geschikt voor…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha eh hoe streng mag ik corrigeren??
Enne dat is waarschijnlijk zijn truuk Wendy. Probeer het eens. Gewoon alles in het donker dan gewoon laten denken dat het nog nacht is. Werkt hier als een tierelier.

Groetjes,

Michèle

wat geef jij morgan aan als ze naar bed gaat?

(K)Kuzjes!

Een romper en een pyjama en dan ligt ze in een slaapzak met twee dekens en een lakentje. Ja ik weet het maar het is een koukleum vanacht wilde ze ook nog een kruik. Maar de vlekken zijn weg

Groetjes,

Michèle

dat krijg mini-boy ook aan en daar slaapt hij geweldig goed bij…!! en daar gaat vanaf zijn geboorte elke avond een kruik bij in bed! Slaapt hij daarom altijd zo goed

Maar dé tip die ik hier had gekregen: doe de dekentjes in een dekbedovertrek! ideaal voor als ze onrustiger worden… of meer gaan liggen draaien etc!

Ja die tip wilde ik ook uitvoeren hier, maar kan nergens een leuk of simpel overtrekje krijgen. Ja prenatal, maar die zijn stervens duur. Misschien iets bedenken met een van mijn oude eenpersoonsdekbedovertrekken (lekker scrablewoord )

Groetjes,

Michèle

Wat zei Sje toch? Twee lakentjes aan elkaar naaien en dan heb je ook een leuk dekbedovertrekje. Toch?

Ja maar dan heb ik een lakentjes meer. Ach voorlopig is morgan weer even gestopt met haar bed op te maken. Lol is er zeker weer vanaf.

Groetjes,

Michèle

Da’s waar. Nou ja, ben toch al niet van het naaien dus dat zal 'm hier ook niet worden denk 'k …

Ik heb een hele handige moeder met naaimachine

Groetjes,

Michèle

quote:
Een romper en een pyjama en dan ligt ze in een slaapzak met twee dekens en een lakentje. Ja ik weet het maar het is een koukleum vanacht wilde ze ook nog een kruik. Maar de vlekken zijn weg

Groetjes,

Michèle

ja maar dat is goed wat je doet, ik doe dat bij rico ook,
hij heeft dan zn rompertje aan, boxpakje (of gewoon een luchtig broekje met luchtig shirtje, als hij al zijn boxpakjes die ik heb onder heeft gespuugd, ik moet dus nodig nieuwe boxpakjes bijhalen want ik ehb er te weinig)
maar verder heeft hij dus een dekbed dekentje (waar je dus wel doorheen kan ademen) en daarboven nog een wikkeldoek die ik dan strak instop,
zo slaapt hij tenminste goed door en heeft hij het niet koud. ik zet geen verwarming aan omdat dat toch niet veilig blijkt te zijn met die droge lucht. zijn kamertje is zo koud altijd ik sta er niet raar van te kijken als ik dat temperatuur en er 5 graden uitkomt

maar als nu de warmtevlekjes weg zijn dan is het toch goed?
lekker warm aankleden is het beste voor die kleumpjes van ons

(K)Kuzjes!

Hoi,

Wat ben ik blij met deze topic!!! Onze dochter van bijna 9 maanden heeft een gipsbroek én rode uitslag in de buurt van haar gips. De gipsmeester heeft gekeken, die herkende het niet, orthopeed erbij, die had ook geen idee en later de kinderarts erbij. Zalfjes gekregen en het ging wel iets beter maar later kwam het weer terug. Toen maar aan de antibiotica en hopen dat de bacterie wegging. Maar helaas de bultjes bleven.

Tot aan dit GEWELDIGE topic! OPeens hadden we het door; het waren warmtebultjes! "s nachts nu de verwarming lager en de extra pamper om het gips te beschermen af en voila: de bultjes zijn bijna weg.

Heerlijk zo’n forum! Michele bedankt voor het delen van je ervaringen!

Liefs Tams

Geen dank Tams. Enne zoals je al gelezen hebt mijn CB herekende het ook niet…

Kijk alleen uit met uitdrogen. Morgan kreeg ook een heel uitgedroogde huid, weer niet of het kan, maar ik smeer Morgan 2x per dag in nu.

Groetjes,

Michèle

Hoi Michele,

Guusje heeft inderdaad nu een droge huid ervan overgehouden. En smeren doen we wel maar door de druk van het gips ‘slijt’ de creme weer weg. Dus dan maar wat vaker smeren!

Liefs Tams

Ja en olie?? Kan dat niet?? Want dat trekt makkelijker in misschien. Ik gebruik babyolie en babymelk van Weleda. Is wel wat duurder en de melk trekt wel lekker snel is enne ruikt lekker

Groetjes,

Michèle

bij de gardo hebben ze hele leuke en betaalbare overtrekken

Was dat de Gardo??

Groetjes,

Michèle

google maar even hele groote baby / kinder groothandel geloof ook via internet heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel leuk spul eigenlijk te veel hahah van bed tot potjes alles hebben ze daar in een hele grote winkel erg gevaarlijk en ze zetten alles lief voor je bij de kassa hahaha