Wanneer sliepen jullie babys door?

de vraag stata er al, wanneer sliepen jullie babys door en wat is bij jullie doorslapen?
mikey had gister om 12 uur zijn fles en vanmorgen om kwart voor 7 kwam hij pas, ik vind dit al wel doorslapen en jullie?

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Roy sliep met 10 weken door. Van 23.00 tot 06.30

groetjes Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Jens sliep voor 't eerst per ongeluk door toen hij 6 wkn was. Toen liet hij 6u tussen de laatste en de eerste voeding zitten.
Maar ja… daarna duurde 't weer even en was hij toch wel een 3 mnd voor hij echt door blééf slapen.
Echter… hij blijft fases houden dat hij 's nachts wakker wordt, alleen niet meer voor voeding gelukkig LOL.

Met Femke wachten we nog op het doorslapen . Maar ook dat komt vanzelf wel.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Danique sliep ook al vrij snel van 11 tot een uur of 7, met een maandje of 2. En toen ze 4 maanden was sliep ze van 8 tot 8… En dat doet ze nog steeds, tot grote vreugde van papa en mama

Joey slaapt sinds hij 6 weken was van 7-7 uur. 12 uur per nacht dus, net zo luxe als wil met Bo

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier sliepen beide dames met 6 weken door. 23.00u laatste fles en rond half 7 melde ze zich weer. Na een paar weekjes werd dan 9u smorgen.

Boehoe, boehoe! Het lijkt wel of ik als enige mama hier een babietje heb dat niet doorslaapt en dat ook nog nooit heeft gedaan! Bij het cb zeiden ze ook dat de meeste babies echt wel doorslapen, maar die van mij dus niet. Maar dat is algemeen bekend hier…Wees maar blij joh, dat Mikey het nu al zo goed doet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Erik kreeg met vier maanden nog een nachtvoeding, terwijl hij het qua gewicht allang niet meer nodig had. We besloten toen om het niet meer te geven en te kijken hoe het rekken met de speen zou gaan. En dat ging goed. Het was dus gewoon gewenning en voor ‘de lekker’ dat hij 's nachts nog kwam. Vanaf dat hij vier maanden is slaapt hij dus zonder nachtvoeding door. Maar onder doorslapen verstaan ‘ze’ inderdaad vijf uur aaneengesloten slapen zonder voeding.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Mijn zoon is nu 3.5 maand, maar slaapt ook nog niet door. Hij gaat om 19.30 uur naar bed en meldt zich nog steeds 1 of 2x per nacht voor een voeding. Komt wrs. omdat ik voor een groot gedeelte nog borstvoeding geef.
Ik vind het niet zo erg nog moet ik zeggen, hij drinkt snel, dus ligt zo weer in zijn eigen bedje. Wel lastig als je om 5.50 uur uit bed moet, omdat je moet werken. Gelukkig doe ik dat maar 3 daagjes.

Groetjes tamara

Lilypie 6 - 18 Ticker

Morgan slaapt sinds 5.5 maanden echt helemaal door. Daarvoor was het 22.00 nog een voeding en daarna lieten we haar zelf komen. Nu slaapt ze van 19.30 tot 6.00 en met een beetje mazzel 7.00 in het weekend.

Groetjes,

Michèle

puck sliep met 8 weken door. Van 22.30 tot 7.30. Sindsdien wordt ze bijna nooit meer wakker 's nachts. Wakker worden varieert wel…

WOW ik denk dat ik wel een hele relaxte sart heb gehad met Emma! zij/wij hebben ons de 3de nacht verslapen, kraamhulp wekte ons. Emma had te lang geslapen, dat mocht niet. sindsdien heb ik de wekker moeten zetten om haar optijd haar voding te geven.
Nu heb ik 's nachts wel eens een speentje, maar dat is het… Alleen tijdens de vorige sprong heeft ze twee wekn heel slecht geslapen!

succes llemaal
Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Zucht…zal deze topic even voorlezen aan Eva, misschien dat ze dan ook stoer gaat doen en gaat doorslapen! Ze slaapt wel zeker 5 uur achter elkaar zonder voeding, maar ik versta onder doorslapen van 19.00-07.00 uur ofzo, dus zonder wakker worden! Wanneer komt die dag voor mij? Snif.

quote:
Zucht...zal deze topic even voorlezen aan Eva, misschien dat ze dan ook stoer gaat doen en gaat doorslapen! Ze slaapt wel zeker 5 uur achter elkaar zonder voeding, maar ik versta onder doorslapen van 19.00-07.00 uur ofzo, dus zonder wakker worden! Wanneer komt die dag voor mij? Snif.

zal je nog erger verstellen sarah sliep pas door toen ze 4,5 jaar was gaaaaaaap moest er elke nacht wel 4 tot 5 keer eruit sosm wel meer

Aaaaaa Jesje! Nee he! Dat wil ik niet! Ik ken een jongetje dat pas sliep toen hij 8 (!) was…Hoop doet leven… Gelukkig is Mikey dan heel anders dan je andere kindje! Dat geldt voor ons misschien ook wel?

quote:
Aaaaaa Jesje! Nee he! Dat wil ik niet! Ik ken een jongetje dat pas sliep toen hij 8 (!) was...Hoop doet leven... Gelukkig is Mikey dan heel anders dan je andere kindje! Dat geldt voor ons misschien ook wel?

sarah was dan ook een echte huilbaby die huilde 20 uur per dag eerste 10 maanden,daarna was ze een slechte slaper en sliep een uur of 6 per 24 uur

Minke sliep met een week of 8-9 door. Maar sindsdien ook altijd 06.15-06.30 uur wakker. Het hangt ook van het gewicht van je kindje af, als ze heel klein zijn hebben ze vaak langer nachtvoeding nodig. Minke groeide als kool van de bv dus kon het gelukkig snel zonder stellen!

Hoi

Tegen mij zeiden ze dat doorslapen al is als ze 6 uur slapen!
Dus die van jou slaapt door! Ik ben jaloers want die van mij nog niet haha

Lilypie Kids birthday Ticker