Wanneer geen flesjes meer?

quote:
's Ochtends 180cc melk + pap en 's middags ook 180cc bij de boterham. En daarnaast krijgt 'ie vit. D, van een lepeltje.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/Bkaup2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

ff nieuwschierig … hoezo vit D van lepeltje?

Mriek schrijft het maar ik geef ook even antwoord Mini-boy

Het lijkt wel alsof je heel verbaasd bent, maar ik geef de druppels ook altijd op een lepeltje. Doe jij het ergens doorheen dan?

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Ik geef het ook altijd van een lepeltje, bij het aankleden.
Het is een soort van ritueel Bij het aankleden gat alles altijd in dezelfde volgorde, dus dat wil ik graag nog even zo houden.
Liefs, Anne

Lilypie

Dank je Sandra…
Idd mini-boy, gewoon van een lepeltje en nergens doorheen. Doe jij dat wel dan?

@Anouk: idd, even bij de zoekfunctie kijken naar het topic Nutrilon 3. Daar vind je alles wat je zoekt…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mini-boy heeft inmiddels de Nutrilon 3 topic naar boven gehaald bij baby’s 0-1 jr.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Goed van d’r. En dat op een dag als vandaag, dat ze daar nog tijd voor had.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik geef het hem altijd zo… gelijk in mondje druppelen… daarna gaat het duimpje er achteraan… en gaat meneer lekker slapen … (ochtendslaapje)

jaja mriek zelfs op een dag als vandaag doe ik jullie ondersteunen … af en toe heeft mama ook time out nodig en waar kan je dan beter terecht als op ikkeben?!

Aha, zo kan het idd ook mini-boy. Nooit bij stil gestaan.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

kost me geen vaat

Zo kan het ook ! Ik druppel het altijd door haar bordje pap in de ochtend.

Lilypie
Lilypie

Mijn zoontje wordt in oktober 2 jaar. Hij drinkt 's morgens nog een flesje melk hoor! Vind hij lekker. Hij is altijd rond 5 uur wakker en slaapt na zijn flesje door tot een uur of 7. Voorlopig krijgt hij zijn flesje nog!