Uiteindelijk hebben we iemand anders nog heel blij kunnen maken met dat ledikant, haha!
Die mensen hadden namelijk hetzelfde probleem met hun peutertje
Groetjes, mamma van Stephan
Uiteindelijk hebben we iemand anders nog heel blij kunnen maken met dat ledikant, haha!
Die mensen hadden namelijk hetzelfde probleem met hun peutertje
Groetjes, mamma van Stephan
De spijltjes kunnen eruit als je het bedje effe los schroeft hier. Dus dat is wel handig. Ze is er wel een paar keer uitgeklommen, maar doet het nu alleen maar als ik dr roep. Hahaha dan komt ze met dr fantje en dr fiepjes effe lekker bij ons tutten nog.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Mijn dochter heeft tot ongeveer 2½ in een ledikant geslapen, en daarna had ze zo’n bedguard, weet het nederlands woord niet, haha. Nu heeft ze een hoogslaper, met alles er op en er aan.
Joshua heeft tot hij 3 was in een ledikant geslapen. Toen kreeg hij Talitha’s oude bed en nu in haar oude kamer, met dezelfde bedguard. Hij heeft 1 keer geprobeerd uit zijn ledikant te klimmen en kwam met een klap neer, ik hoorde het beneden en daarna heeft hij het nooit meer gedaan.
Jonathan slaapt voorlopig nog in het zelfde ledikantje als Joshua heeft gedaan. Moet maar afwachten of hij er ook ooit uit probeerd te klimmen, lol. Voorlopig niet in ieder geval.
Groetjes Carina
hoi kim
ik heb een vraagje
toen jij sofie in een groter bed legde ging het toen gelijk allemaal goed ?
mijn dochtertje is nu 1,5 jaar en wil niet meer in haar ledikantje
sinds een week ligt ze nu in een grote bed
maar ze wil dat ik bij haar kom liggen
maar dat is geen goed idee ik heb het nu wel een hele week gedaan
maar vind dat ze gewoon alleen moet slapen
hoe heb jij dit gedaan ?
en weet je mischien nog een manier voor mij wat ik kan doen ?
en heb je het ledikantje nog laten staan op haar kamertje of heb je die toen gelijk weggehaald?
groetjes els
els van rijssel
Wij hebben onze dochter toen ze bijna 2,5 was een halfhoogslaper gegeven.
Ape trots was ze. De eerste tijd had ze wel de neiging om er uit tekomen, ze wilde niet alleen slapen. (waarschijnlijk toch een grote stap van ledikant naar groot bed)
We hebben haar elke keer weer opnieuw laten ervaren dat we in de buurt zijn als er wat is, maar niet toegegeven aan haar wens.
Na een paar weken was het over.
http://www.kinder-startpagina.nl
Liefs Lieke