Waarom.....?

Ik moet dit even kwijt…

Lees net de telegraaf en wordt er zo vreselijk van als ik onderstaande artiekel lees. En ik kom het steeds vaker tegen. Hoe kunnen sommige mensen toch zo hard zijn als het om hun jonge kinderen gaat? Dat joch heeft gewoon pijn gehad en dat doet me toch het meeste pijn, heb echt tranen in mijn ogen als ik eraan denk.

Maar hij is nu op een plek waar het een paradijs is voor kinderen en daar heeft hij het vast en zeker goed…zucht…

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3608383/Kleuterkiller_krijgt_tien_jaar_cel.html?p=1,1

Zal er geen gewoonte van maken hoor om zulke nare berichten op het forum te zetten…maar ben even gemotioneerd.

Groet,

Vartien

Our littel angel is Larissa

Gewijzigd door - vartien op 31 Mar 2009 16:20:31

Gewijzigd door - vartien op 31 Mar 2009 16:20:58

Ja, ik las het bericht vanochtend ook. Triest wordt je ervan. Ik wordt er eigenlijk elke dag triest van als ik de Telegraaf lees. Zoveel onrecht in deze wereld.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Ik kijk bewust het nieuws niet meer, wordt er niet goed van allemaal moorden zinsloog geweld overvallen, nooit eens iets positiefs. Je wordt er treurug van

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Wat verschrikkelijk hè. Kan je maar beter niet te vaak aan denken, dat dit soort dingen gebeuren. Gelukkig doen wij het met onze kindjes dan stukken beter (als je dat van jezelf mag zeggen…).

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Verschrikkelijk. Geen woorden voor. Kunnen dit soort mensen geen verbod krijgen om kinderen te krijgen???

Groetjes,

Michèle

Misselijk word je daarvan. Hoe kan een kind bij twee drugsverslaafden opgroeien? Hebben ze in Engeland geen CB’s die jeugdzorg kunnen inschakelen?

Groetjes,

jantje

Zulke vervelende berichten komen te vaak voorbij, ik ontloop ze bewust niet want anders sluit ik mijn ogen voor situaties waar anderen ook hun ogen voor hebben gesloten. Het kan toch niet waar zijn dat niemand van de slechte omstandigheden waarin het peutertje leefde op de hoogte was ?
Buren, familie, enz enz het kan niet anders, een paar mensen hebben er hun ogen voor gesloten daarom doe ik dat bewust niet, al maak ik daar helaas geen kindjes mee levend tot mijn grote verdriet.

Ik heb hier echt geen woorden voor…

Echt verschrikkelijk dat zo’n onschuldig jongetje op zo’n manier van zijn leven beroofd is. Je zou inderdaad toch denken dat er wel mensen zijn die op de hoogte waren van zijn drugsverslaafde ouders.

En dan maar 10 jaar cel omdat hij spijt heeft. Levenslang zouden ze allebei moeten krijgen, tenslotte heeft zijn moeder ook niks gedaan toen het gebeurde.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker