Waar zit jullie kindje tijdens drinken?

@inge oke hij is er goedkoper

@Mriek moet zeggen dat ik alleen nog op internet had gekeken en daar zij nze wel zo duur hahahha

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Graag gedaan Mriek.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Klopt Michelle, ik had ook eerst gegoogled en toen zag ik ze ook voor die prijs. In de winkel viel het dus mee.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ben bij de drogist geweest… daar hebben ze hem zonder handvat… denk dat ik die doe… nog niet besloten want ze moeten de beker ook met handen vast houden … en dus niet met handvaatjes… of interpreteer ik dat verkeerd?! …

Help wie beslist er met mij mee?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Tja, ik heb daar niet zo bewust over nagedacht. Er zijn toch ook genoeg ‘normale’ drinkbekers met handvaten? Wij drinken onze melk ook uit bekers met een handvat, dus ik zie het verschil niet zo.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb er niet zo over nagedacht mini-boy. Maar ik heb zoiets van dat gaat straks wel komen. Ze zijn net 1 jaar, hij hoeft niet meteen alles te kunnen. Handvatten om vast te houden is prima. Heel veel kinderbekers die ik zie hebben handvatten. En idd hebben wij ook handvatten op bekers zitten En die zonder handvatten zijn volgens mij ook niet anti lek en deze wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

en nu dagen/weken later … heeft deze muts de beker nog niet gekocht. Maarre ga vanmiddag nog een keer kijken wat er is hier een race op die bekers denk … Eerst lagen ze in het schap dus ik twijfelde nog tussen wel / geen handvaten en … nu ligt er al paar keer helemaal niks … !! Dus vanmiddag nog poging wagen…

Jurian heeft altijd vanaf begin handvaten geweigerd dus denk dat voor hem beter is om zonder te kopen… maar ligt eraan wel er eerder zijn

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Laat ons even weten hoe het gaat hè, als je 'm hebt gekocht. ALS. Haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker