Waar vind ik leuke schoentjes?

Wilde al naar Scapino rennen voor de sandaaltjes, maar als jij ze niet zo leuk vindt, vind ik dat denk ik ook niet. Als ik het zo lees hebben wij wel een beetje dezelfde schoentjessmaak! Ik had bij Dolcis gekeken en de sandaaltjes gingen pas vanaf 22 helaas…Ik had andere gepast, maar die waren ook te groot. Ik weet niet of het gaat lukken. Ik wil toch graag open teentjes, Eva klimt wel, maar niet zo erg. Blijven zoeken dan maar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb even op Bunnies zitten google… maar die dingen zijn hartstikke duur … of zit ik verkeerd te kijken? Schoenen over de 100 euro gaat het hier echt niet worden …

Hier ook niet Miniboy! Dat vind ik ook erg duur!

Uhm… dan denk ik dat je verkeerd kijkt, want ik ben ook niet van plan om er zoveel eld aan uit te geven
Die van ons waren 54 euro.

Zal even een link opzoeken:

http://www.onlineschoenenwinkel.nl/zoeken?q=bunnies

Moet je even doorscrollen naar onder, want daar staan kleinere maten.
Ik moet zeggen dat het niet de goedkoopste schoenen zijn, maar ze zijn wel erg goed. En ze worden steeds duurder, hoe groter de maat wordt.

Seth heeft 1 van de onderste schoenen Met donkerblauw, zilver en rood en veters.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij hebben er inderdaad ook 50 euro voor gegeven.
Ze hadden inderdaad ook nog leuke half open schoenen met bandje maar die vond ik voor 70 euro echt te duur.

Groetjes, Kirsten

Hey die zijn wel erg stoer!! Zal ik eens onthouden. Eerst even de uitverkoop van de plaatselijke schoenenzaak afwachten. Daar zijn met koninginnendag de kinderschoenen vanaf 10 euro. Hopelijk zit er wat tussen. Ik sta er in ieder geval vroeg genoeg voor de deur.

Groetjes Bianca

@Rainbow: Kijk even op wehkamp.nl. Daar kun je selecteren op maat en geslacht en daar zitten twee sandaaltjes tussen vanaf mt 20. Wit of paars met een bloemetje erop en een best comfortabele zool zo te zien. Van scapina. Misschien vindt je het wat voor Eef…

@Liske, ik meteen even gekeken. Ik vond dat witte sandaaltje met bloem inderdaad leuk! Ik ga dan wel even zelf bij Scapino kijken, want Eva heeft zulke kleine voetjes dat sandalen soms raar vallen. Bedankt voor de tip!

Okido, inderdaad is passen wel verstandig voor de kleine voetjes! Hoop dat het wat is.

liefs

Ik heb in mei bruiloft van mijn broer dus wil wel stoere schoenen met zilver erbij voor Jurian. De kleren die hij heeft zijn zwart/wit… echt een stoere bink! Maar … durven jullie gewoon online te bestellen?

Ik heb nog nooit schoentjes online besteld, maar als je ze kan ruilen zou ik dat wel aandurven. Toen ik de schoentjes kocht die Tim nu draagt was hij er ook niet bij met kopen. Ik had zoiets van als ze niet goed zitten kan ik ze altijd ruilen. Gelukkig zaten ze prima.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja is ook zo … en ze zijn wel stoer die van bunnies… dus ga ik effe kijken!

Bij Seth zitten ze prima
En ze zijn heel makkelijk met aan en uit doen enz.

Maarre er is ook een speciale website voor bunnie-schoenen, misschien staan daar ook de verkoopadressen bij?

Liefs, Anne

lalala heb jij ze online besteld? Kon je ze makkelijk retour sturen? Nu nl zelf ook geen puf/zin in winkelen …

Nee, wij hebben hier toevallig een schoenwinkel om de hoek die ze verkoopt.
Dus daar hebben we ze gekocht.

Liefs, Anne

Mini Boy, ga je toch voor de dure Bunnies? Maarre…zilver in jongensschoenen, dat is wel cool! Zie je niet vaak,. Heb je een plaatje? Ik wil ze graag zien! Ik zou zelf niet snel schoenen on-line bestellen, want Eva heeft kleine voetjes en ik ben dan bang dat ze niet passen. Die sandaaltjes die ik tot nu toe gepast heb, ben nog niet bij Skapino geweest, pasten ook niet!

Hier in deze link staan ze:

Weet niet zo goed hoe ik een plaatje van internet moet plakken

Liefs, Anne

Wij hebben voor Julian ook een setje nep crocs gekocht. Ideaal voor in de tuin. Al het zand loopt er weer uit als hij in de zandbak speelt en geen kapotte tenen als hij zijn loopautootje gebruikt. Ook heeft hij eigenlijk helemaal geen zweetvoetjes als hij ze draagt in tegenstelling tot zijn laarsjes. Maar zijn voetjes blijven wel heerlijk warm. Ik heb ze twee weken geleden bij Schoenenreus gehaald, ze hadden ze vanaf maatje 20 geloof ik en kosten 6,99. Op de boulevard in Harderwijk zag ik ze goedkoper: 4,99.

Rainbow… ik ga wel voor die goedkopere versie hoor … rond de 50 euro meen ik dat ze zijn. Als ik ze heb hoor je het wel …