hallo alle mama,s ik ben priscilla 28 jaar met 2kids en de 3e op komst.ik vind het heel leuk om in contact te komen met andere moeders om lekker te kletsen over van alles en nog wat.groetjes
p.van.limbeek
hallo alle mama,s ik ben priscilla 28 jaar met 2kids en de 3e op komst.ik vind het heel leuk om in contact te komen met andere moeders om lekker te kletsen over van alles en nog wat.groetjes
p.van.limbeek
hee priscilla!!
welkom op Ikkeben!!
Ikkeben Mariska Hoogland, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin!!!
Veel plezier hier!!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

ik vraag me wel af waarom alle nieuwe mensen nu allemaal in dezelfde topic reageren!!!
Gewijzigd door - Maris op 02 Mar 2006 22:17:05
hallo ik zie dat jij een groot gezin hebt dat lijkt mij echt geweldig zelf wil ik er graag 5 als alles goed gaat tenminste en de kindjes zijn gezond ben wel benieuwd hoe jij je red met zoveel kids lijkt mij wel zwaar maar wel erg leuk.groetjes
p.van.limbeek
hee Silla!!
ik vind zoon groot gezin ook geweldig;;
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

hoi gezellige boel dus bij jullie thuis ik zou er zelf ook graag 5 willen als alles meezit en de kindjes zijn gezond ik heb trouwens een dochter riana van bijna 8 en een zoon mitchel van bijna 6 en wat de derde wordt is een verassing.groetjes
p.van.limbeek
hoe meer zielen hoe meer vreugd en gezellige boel ik vind kinderen geweldig van kleins af aan al kon niet wachten dat ik zelf moeder was nu ik het ben geniet ik er van.groetjes
p.van.limbeek
welkom hier
ben bianca getrouwd met hans we hebben 3 kinderen waarvan 1 helaas een engeltje
kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5
Bianca,Dylan & Kaitlyn
He! Wat leuk. Iemand met dezelfde naam. Ik ben net nieuw op de site. Ik weet nog niet hoe dit allemaal precies werkt… ik hoop iets van je terug te horen.
Groetjes Priscilla
quote:
hallo alle mama,s ik ben priscilla 28 jaar met 2kids en de 3e op komst.ik vind het heel leuk om in contact te komen met andere moeders om lekker te kletsen over van alles en nog wat.groetjesp.van.limbeek