Hoi mama van Lenna,
Mijn zoontje, Duncan, had dit ook vanaf ong de 10e dag, eerst niet en toen begon dat ineens…
Ik heb op het CB gevraagt of ze ons wilde doorsturen naar de kinderfysio en dat deden ze.
( mijn beste vriendin had dit met haar zoontje, heeft dus ook n helmpje gehad, vandaar dat ik meteen daar heen wilde) Was ook goed want dat was echt nodig! Duncan deed steeds zijn hoofd naar links ( zijn kant gezien) en hij heeft vanaf dat ik in die zelfde week naar de kinderfysio geweest ben opn speciaal kussen geslapen.
Dat is n kussen metn soort graan erin, daar heeft hij op moeten slapen tot hij zelf om kon draaien. Dat heeft heel goed geholpen want zn hoofdje is weer mooi kwa vorm ( het was echt plat geworden aan 1 kant....) Maar totn jaar zijn die schedeltjes "zacht"dus op tijd naar laten kijken anders kan het zijn dat ze n helmpje nodig heeft en dat wil je niet! Niet dat ik je bang wil maken hoor, maar ik heb bij die vriendin gezien dat het niet zo leuk is. Dat is trouwens ook weer goed gekomen, maar ze was gewoon iets te laat doorgestuurd.. Duncan heeft nu nog 1x in de 3 weken fysio en we mogen waarschijnlijk eerdaags wegblijven, zo goed gaat het nu met alles! We moesten iets langer doorgaan omdat hij ookn voorkeur had ontwikkeld de "overstrekkende houding"heet dat, dat vond ie ook heerlijk( graag zitten of achterover kijken, en dit kwam voort uit die voorkeursligging)
Maar alles gaat nu goed dus ik hoop dat we echt mogen wegblijven bij de fysio.
Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt, en dat het meevalt allemaal.
Ik hoop dat alles goed komt met je dochter en dat de voorkeur weer weg gaat, iig het beste !
Groetjes mama van Duncan ( Elma)