En daarom is Lucas niet een hele dag bij mijn schoonmoeder!
Die kent alleen maar snoep. Moe wordt ik daar van.
Mijn moeder verwend hem met een appel of een peer. Mijn schoonmoeder met chips.
Als het ff kan wel 2 zakjes achter elkaar!
Groetjes Mim
En daarom is Lucas niet een hele dag bij mijn schoonmoeder!
Die kent alleen maar snoep. Moe wordt ik daar van.
Mijn moeder verwend hem met een appel of een peer. Mijn schoonmoeder met chips.
Als het ff kan wel 2 zakjes achter elkaar!
Groetjes Mim
Pfffff…
Tsja…mijn moeder zou hem ook eerder verwennen met een stuk fruit ofzo (gelukkig) en een schoonmoeder heb ik niet echt dus dat scheelt (hoewel ik natuurlijk niet weet hoe zij het zou doen).
Maar 2 zakjes chips achter elkaar…nee, laat maar, liever niet!
Groetjes, Bianca, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 04 Feb 2004 23:51:20
Het grote probleem is dat oma’s het vaak beter willen weten. Zolang het je kind niet schaadt, maakt dat niet uit. Maar toch zou ik als ze met het eten zou gaan rotzooien, een hartig woordje met haar spreken.
Liefs Kristel
Ik heb een schoonmoeder die gelukkig zich wel houd aan het eten, want ik geef het beleg gewoon mee met Sanne. Maar over de ontwikkeling of de bui waar Sanne op dat moment in zit. Of zit je bij een feestje (met kind en al) en oma zal wel even de fles geven. Heeft Sann genoeg, zeg ik dat ze niet verder hoeft te gaan. Zegt zij dat ze vind dat dat wel moet, propt het er alsnog in met als gevolg een kotsend kind. daar is trouwens het laatste woord nog niet over gezegd.
Liefs Kristel
Vervelend is dat he.
Wij hebben afgesproken dat ik bij mijn moeder ingrijp en cas doet dat bij zijn moeder.
Je zegt toch al snel te veel tegen schoonouders.
Groetjes Mim
nou inderdaad klaar ben je ermee!!! ze bedoelen het waarschijnlijk wel goed maarja… ik heb maar gezegt dat hij zijn fruithap nu prima eet en dat er geen suiker meer in hoeft. ze heeft hem van middag weer een fruithap gegeven, ze zegt zonder suiker maar wie komt daar ooit nog achter hahaha. nou ja, sommige dingen gaan zoals ze gaan. groetjes maureen
groetjes maureen
Hoihoi…
Mijn dochtertje is nu 6 maanden maar heeft ook veel problemen gehad met slapen , veel gehuild en niet willen eten van hapjes…
Bij ons heeft het geholpen om in ieder geval de laatste fles zo laat mogelijkte geven en dan met pap erin, gewoon slapend uit bed halen en dan geven, dan hebben ze een lekkere volle buik voor de nacht.
overdag is het misschien een idee om een liga te geven om aan te sabbelen?..dat mag vanaf 4 maandjes, wel goed erbij blijven.
En de hapjes blijven proberen, ineens gaan ze eten…Emma vertikte het wekenlang, maak er geen drama van, gewoon elke dag een hapje, ze moeten ook leren hoe het voelt omdat het een hele andere beweging is.
Emma had het van de ene op de andere dag door en nu gaat het goed.
misschien een volle yoghurt hap met vruchtenhapje erdoorheen eens proberen wil ook nog wel eens helpen…
succes!
En wat betreft dat niet doorslapen, emma is met 6 maanden overgegaan op opvolgmelk en sinds dien slaapt ze na voeding ineens goed door, tenminste veel beter als voorheen! Maar het is niet uitzonderlijk hoor als ze dan nog niet doorslapen, dat komt vanzelf.
Maak het in ieder geval niet te gezellig snachts, alleen eten geven, zoveel mogelijk de kamer donker houden en dan gelijk weer terugleggen…
Groetjes,
nanda
mama van demian en emma