...Vivien morgen alweer terug moet?

Morgenochtend rond half 12 moeten we alweer met de auto richting Nijbroek om (ons gastkind) Vivien naar de bus te brengen.
Die (bijna) drie weken zijn echt omgevlogen!!
Ze heeft er zelf dus ook helemaal geen zin in, ziet ook op tegen de (erg lange) busreis enzo. Bovendien wil ze gewoon nooit weg omdat ze “hollandia” leuker vind.
Maar bij de Lidl hadden ze voor 2,50 van die leuke spelletjes (gut, hoe heet dat nou…)
Nou ja, die soort computerspelletjes die ze dus gewoon in de bus kan doen.
Die krijgt ze vanavond. Heeft ze toch wat te doen in de bus.

Ik zei het vanmorgen alvast tegen Stephan, dat Vivien morgen weg gaat (beetje
voorbereiden )
Nou, hij vind het maar “stom van Hongarije” dat ze weer terug moet!!
En natuurlijk de bekende “waarom” vraag
Dus ik zei dat Viv daar toch ook naar school moet straks enzo.
Stephan’s reaktie: "Mijn Viv ??"
Hmmm…hij gaat het dus overduidelijk steeds minder leuk vinden dat ze weer weg moet.
Ze kunnen dit keer ook wel érg leuk met elkaar opschieten hoor!!

Nou ja, wat moet dat moet, en gelukkig zit er nu niet zo heel veel tijd tussen omdat ze nu de twééde vakantieperiode hier was.
Dus 6 augustus terug en rond 18 december weer naar Nederland.
Iets meer dan vier maanden dit keer.

Toch heb ik er totaal geen zin in , om die bus met kids uit te zwaaien, brrr…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 05 Aug 2005 09:14:01

JEEEEEEEEE !!! nu al ??? Pfffffff dat is echt omgevlogen dan. Kan me voorstellen dat jullie er allemaal weinig zin in hebben dat ze terug moet. Wel leuk dat ze beter met elkaar overweg konden dit keer, Stephan wordt natuurlijk ook groter en misschien wat makkelijker voor Vivien om met hem te spelen. Hopelijk vliegen de komende maanden ook om en zien jullie haar weer gauw, lekker met Kaya op je arm. Sterkte morgen !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

he vivien, goede terugreis morgen!
Ja bieb kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat ze nu alweer wegggaat, ben toch blij dat wel 3 weken is gekomen en genoten heeft

groetjes Kim, mama van

en

Ja, ze heeft zeker genoten!

Verder kwam ze vanmorgen beneden en het eerste wat ze zei was: “Holnap autobus” (holnap = morgen)
Ze heeft er totaaaaal geen zin in en is NIET te genieten
Echt, Cheyenne is hier vandaag ook en die liep al rond met een sagarijnig gezicht omdat Vivien haar had staan duwen buiten etc. (Vivien kan nogal “ruw, jongensachtig” doen)
Oftewel: Vivien zit helemaal niet goed in haar vel (logisch) en is zich overduidelijk aan het "afzetten"
Is voor haar natuurlijk ook best balen want ze realiseert zich heel goed dat ze moren weg gaat en dat Cheyenne hier gewoon kan blijven komen (en Stephan is hier natuurlijk zowiezo altijd al)

Nou ja, ik ga straks wel even met ze naar de stad ofzo. Even wat afleiding zoeken.
Voordat er straks echt een “graf-stemming” heerst bij de kids

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jee bieb wat is de tijd snel gegaan .ik wens jullie veel sterkte met het weg brengen van vivian .maar gelukkig komt ze gauw over vier maanden .sterkte vivian tot gauw .

groetjes marielle mama van tanja

Zo die tijd is echt omgevlogen, niet normaal hoe snel die tijd gaat.
Heel veel sterkte morgen voor jullie allemaal.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ohh nu al Wat sneu, kan me voorstellen dat ze er niet vrolijk van word, zielig hoor!
Voor vandaag nog veel plezier, geniet er nog ff van! Verwen d’r maar extra

En voor morgen… sterkte

Groetjes Nathalie & Co

nou veel sterkte morgen met afscheid nemen!
ik denk dat voor jullie de aan komende vier maanden zo voor bij is met het idee wat voor leuks jullie nog te wachten staat!
maar voor vivien minder snel, maargoed ze heeft het in ieder geval naar haar zin gehad en daar kan ze hopelijk ook op terug kijken als ze weer thuis is.

ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen morgen

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

achhh gossie, moeilijk hoor leuk dat ze dan 3 weken bij jullie kan maar toch moeilijk om weer afscheid te moeten nemen…

viv goede reis morgen en hopelijk kan je volgend jaar weer komen!

Tries

Jaaaa, dit jaar alweer! Inderdaad over 4 maanden gelukkig al.
Ze vind het wel steeds moeilijker om weg te gaan, lijkt wel…

oh dat zal morgen een zware dag voor jullie allemaal zijn! veel sterkte! hoop dat jullie vandaag nog hebben kunnen genieten van elkaar en dat die vier maanden weer vlug om zijn!! wel een mooie gedachte dat de volgende keer als vivien terug komt je dan kaya al in je armen hebt liggen…

liefs jessica

quote:
wel een mooie gedachte dat de volgende keer als vivien terug komt je dan kaya al in je armen hebt liggen..

Ja, dat is een super mooie gedachte die regelmatig door mijn hoofd “vliegt”.
Ik ben zooo benieuwd naar ons meisje!
En het gaat nu best wel snel opeens. Al bijna 24 weken…

Maar morgen inderdaad een enorm rot moment hoor, als die bus weg rijdt. BAH!

Oh ik zou niet graag in je schoenen staan nu…

Sterkte morgen!

Groetjes Nathalie & Co

Dag Vivien, hopelijk gaat de reis terug een beetje snel en kun je je amuseren met de spelletjes. Tot gauw weer meis.

Tot december vivien!!!
Geode terugreis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nog 1,5 uur, dan gaan we weg.
Nou, ik ben blij als die bus weg is. Klikt stom, maar ik vind dat zo’n rot-moment (zo’n wegrijdende bus)
Ik zwaai haar liever thuis uit bij wijze van spreken.

Gewijzigd door - Bieb op 06 Aug 2005 09:41:23

hoi bieb
waarschijnlijk heb je het nu ff een beetje moeilijk en daarom veel sterkte…

liefs jessica

ohhhhhhhhh hoe was het gegaan Bieb ?

Oh het zal ff zwaar zijn nu, heel veel sterkte!!

Groetjes Nathalie & Co

Ehm…we stonden in de plens-regen bij het afscheid.
Werkelijk een STORT-bui
Iedereen volledig doorweekt dus (paraplu’s hielpen niet eens meer)
Dat was echt wel balen, want zo verloopt het afscheid wel een stuk gehaaster enzo.
Ze vond het absoluut niet leuk om te gaan.
Maar ja, het moest hè, weinig keus.
Wel zorgde Viv dat ze vooraan stond. Zo kon ze naar ons blijven zwaaien (ze is gewoon naast de chauffeur gaan staan hihi)
Pas toen de bus ging rijden moest ze gaan zitten natuurlijk.