Vitamine D

ik doe het ook op een lepeltje en gaat perfect.
Soms denk ik er niet aan en zegt lieke na het warm eten: mama DUPPELTJES!
Ze vindt ze zo lekker lijkt wel aan verslaafd

groetjes gytha

Ze ruiken inderdaad heerlijk naar anijs. Hier ook een grootverbruiker als het aan hem zou liggen…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Vitamine D toch alleen als ze gewone melk krijgen en niet opvolgmelk? Dani krijgt nl sinds hij geen BV meer krijgt, maar FV geen extra vitaminen meer van ons?

tegen mij is gezecht dat ze geen druppeltjes nodig had ommdat dit in de voeding al zat… de krijgt friso confort. vanaf waneer moet ze dan wel weer druppeltjes?

Oke, Dani krijgt op dit moment nog 3 of 4 flessen van 210 + 7 scheppen, dus het is nog niet nodig. Schrok al, haha

@ Femke, klopt maar Morgan gaat nu naar 500cc en minder dus dan moet het wel. Jou kleine is daar nog lang niet die is nog aan het opbouwen

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik heb altijd te horen gekregen dat je weer met vitamine D moet beginnen zodra ze minder dan 500 cc opvolgmelk krijgen. Ik ben dus weer begonnen met druppels toen Tim 9 maanden was. Want vanaf die tijd krijgt hij alleen nog s’ochtends pap en tussen de middag een fles van 180+6.

Haha Tim vind ze idd ook erg lekker. Begint al te lachen als ik de druppels op een lepeltje doe. En zij mond gaat dan ook meteen open, erg grappig.

Ik geef hem 5 druppels en dat doe ik altijd s’ochtends. Want als ik het dan eens vergeet dan kan ik er later op de dag nog aan denken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

oh oke!!!
dan hebben we nog even te gaan ja
dacht al eerder… ze drink 4x 210+7schepjes