Ventilatortje

Hier ook zo warm en een oververmoeide morgan nu. Ze huilt in der bed met dikke tranen, maar ze mag er niet uit. Strenge mamma he. Ze heeft het ook heel warm en ik ook. Bagger plakhitte. Laat de regen maar komen, maar dan echt goed en geen 5 min want dan plakt alles nog meer.

Groetjes,

Michèle

Het is inderdaad verschrikkelijk die hitte. Eva sliep er ook onrustig door. Gisteren was het tegen half 1 nog 27 graden…Ze sliep in een slaapzak zonder mouwen en gewoon dan alleen in een luier en zonder deken…en nog was ze kliedernat vanochtend! Die ventilator zet ik maar gewoon voor het slapengaan aan, want anders ben ik bang dat het té koud wordt…Hoewel het wel even duurt eer het is afgekoeld van 27 graden af en de warme lucht ook wel rond wordt geblazen. Ik vind het niks dit weer. Vanochtend gen zon te zien, maar wel vies klam. En nu weer bloedheet en plakkie. En Eva drinkt momenteel helemaal NIETS. Ze liet haar pap staan en de melk wilde ze ook niet. Dat is vervelend, dat ze met dit weer gewoon niets drinkt. Ik maak haar mondje soms wat vochtig door haar een beker te geven, maar echt drinken…ho maar! Moet niet te lang duren, want ze plast erg weinig en haar luiers zijn bijna droog! Fruit wilde ze gelukkig wel…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fruit zit gelukkig ook vocht in, maar het is niks als ze niet drinken. Klooien met eten prima, maar wel drinken inderdaad. Gelukkig is Morgan echt een natnek. Het slapen is niks meer geworden. Ze is nu door de kamer aan het rommelen, ze heeft al gegeten dus ze gaat maar lekker naar bed als pappa thuis is. In der babydoll

Groetjes,

Michèle

wij hebben ook een ven op de kamer staan naar het plafond gericht dus dan circuleerd het wel een beetje en hij staat gewoon op stand 1 de laagste en het helpt wel.

XXX-

Waar kopen jullie dunne slaapzakken? Ik heb er (zonder mouw) maar liefst drie van de HEMA, maar die zijn best dik. Eva zweet zich er kapot in. Ze zijn van katoen. Ik heb wel flanellen met lange mouwen, die speciaal zijn gemaakt om koel te zijn in de zomer. Wat hebben jullie?

En nu ligt ze alleen in een romper met korte mouw, zo zonder laken en met de ven aan. Dat oogt erg koud! Ze weigert alleen onder het lakentje te gaan!

Ik heb bij de Beebie Westland twee dunne slaapzakjes van het merk isi. Die zijn echt ideaal met dit weer.

Maak me niet al te druk meer om de temperaturen. Inderdaad met een romper in de dunne slaapzak en dan ligt ze wel goed. De temp op de kamer varieert van 23 tot 29 graden. So be it… Bij ons is het ook warm en ze lijkt er weinig last van te hebben. Overdag heb ik de hele tijd het raam open en het gordijn dicht, tocht het goed door en als ze gaat slapen, doe ik de duer dicht. Als wij naar bed gaan, gaat ook haar raam dicht (ventilatiestand).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit weer echt heerlijk vind! veel buiten leven, of in de zon of onder de parasol, Nora in dr campingbedje buiten aan het spelen en oefenen met los staan… HEERLIJK!

Lekker genieten!

Lilypie - Personal pictureLilypie

bij ruben op de kamer is het ook bloedje heet, 26 graden.
overdag heb ik het rolluik helemaal dicht en s’avonds als de zon er niet meer op schijnt knal ik alles open zodat het er even lekker door kan waaien…niet dat het veel helpt maar toch.
hij slaapt in een rompertje met een dun slaapzakkie en over zijn benen een dun dekentje anders kan meneer niet in slaap komen.
ben wel gek op de zomer maar zo heel warm vind ik niet echt prettig…25 graden is warm zat!

groetjes!!

karin

Aha, de slaapzakkes van Isi dus? Die ken ik wel. Die hebben ze bij Babydump hier in Eindhoven. Ga vanmiddag meteen even kijken! Bedankt voor de tip Liske! Jammer genoeg staat onze tuin op zijn kop en is er niet veel ruimte om te zitten nu…Ik denk dat ik met Eva naar het zwembad ga ofzo. Wat moet je anders met dit weer he? Bleeeeeeeh! Ik vind het niet zo. Al hebben wij wel een grote boom in de tuin en daaronder is het koel!