Heb gisteren de laatste tree van de trap overgeslagen toen ik Aaron uit bed ging halen.
Ik dacht dat ik er was en knakte door mijn enkel ofzoeiets…gaat allemaal zo snel…en Aaron viel uit mijn armen die lag op de grond en mijn voet stond naast mijn been.!!!
ONTZETTENDE PIJN en in een reflex heb ik hem zelf teruggeknakt.
Op mijn billen naar binnen geschoven en aaron uit zijn slaapzak gehaald.
Ik vroeg aan Aaron (zo rustog mogelijk proberend omdat hij al huilde…hij zag dat ik pijn had) wil jij voor mama de telefoon pakken Aaron?..hij ging hem halen dus kon ik ons thuis bellen.
Ik had mijn spijkerbroek uit en vroeg of hj die wilde pakken…hij pakte hem…ik zit nou gewoon te janken omdat ik eraan denk wat hij allemaal deed voor mij.
Ik heb gezegd dat hij zijn drinken moest pakken en zijn broekje en schoentjes want ik wist dat hij mee naar het ziekenhuis zou moeten.
Ons mam was zwemmen dus ons pap in snel gekomen en heeft de auto voorgereden.
In het ziekenhuis 3 fotoos laten maken en mijn voet was al zo dik en blauw!
Nu blijkt…banden zijn gescheurt of erg verrekt wat past bij een verkeerd staande voet die je terug moet zetten en moet volgende week terug komen om te onderzoeken want ze konden gister niet kijken hoe erg het was omdat het veel te dik en blauw was.
Is de band gescheurt…moet ik worden geopereerd en anders 6 weken in verband!
Joahn heeft meteen zorgverlof opgenomen dus die is zeker tot maandag thuis en dan kijken we verder.
Wat doet dat pijn zeg!
De doktoren zeiden: je kunt beter een bot breken dan je banden scheuren wat dat doet nog zeerder!
Ik kan niks…heb nu veel computertijd en alles moet ik vragen.
Ik kan moeilijk omhoog komen op 1 been…ja weeg 100 dus das moeilijker en zal er voorlopig zoet mee zijn.
Heb vannacht niet geslapen van de pijn terwijl ik erg sterke pijnstilling heb gehad.
Hoop dat het snel beter gaat!
Gr, Danielle