Van de trap gevallen

Heb gisteren de laatste tree van de trap overgeslagen toen ik Aaron uit bed ging halen.
Ik dacht dat ik er was en knakte door mijn enkel ofzoeiets…gaat allemaal zo snel…en Aaron viel uit mijn armen die lag op de grond en mijn voet stond naast mijn been.!!!
ONTZETTENDE PIJN en in een reflex heb ik hem zelf teruggeknakt.
Op mijn billen naar binnen geschoven en aaron uit zijn slaapzak gehaald.
Ik vroeg aan Aaron (zo rustog mogelijk proberend omdat hij al huilde…hij zag dat ik pijn had) wil jij voor mama de telefoon pakken Aaron?..hij ging hem halen dus kon ik ons thuis bellen.
Ik had mijn spijkerbroek uit en vroeg of hj die wilde pakken…hij pakte hem…ik zit nou gewoon te janken omdat ik eraan denk wat hij allemaal deed voor mij.
Ik heb gezegd dat hij zijn drinken moest pakken en zijn broekje en schoentjes want ik wist dat hij mee naar het ziekenhuis zou moeten.
Ons mam was zwemmen dus ons pap in snel gekomen en heeft de auto voorgereden.
In het ziekenhuis 3 fotoos laten maken en mijn voet was al zo dik en blauw!
Nu blijkt…banden zijn gescheurt of erg verrekt wat past bij een verkeerd staande voet die je terug moet zetten en moet volgende week terug komen om te onderzoeken want ze konden gister niet kijken hoe erg het was omdat het veel te dik en blauw was.
Is de band gescheurt…moet ik worden geopereerd en anders 6 weken in verband!
Joahn heeft meteen zorgverlof opgenomen dus die is zeker tot maandag thuis en dan kijken we verder.
Wat doet dat pijn zeg!
De doktoren zeiden: je kunt beter een bot breken dan je banden scheuren wat dat doet nog zeerder!
Ik kan niks…heb nu veel computertijd en alles moet ik vragen.
Ik kan moeilijk omhoog komen op 1 been…ja weeg 100 dus das moeilijker en zal er voorlopig zoet mee zijn.
Heb vannacht niet geslapen van de pijn terwijl ik erg sterke pijnstilling heb gehad.
Hoop dat het snel beter gaat!

Gr, Danielle

Och wat rot voor je… en inderdaad je banden scheuren is pijnlijker dan je enkel breken!
Wat super knap van Aaron dat hij zoveel door je deed zeg!
Nou, doe het maar rustig aan! en laat je lekker verwennen.

Sterkte…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

He bah wat een toestand zeg… daar ben je dus wel even zoet mee! Wat lief dat Aaron zo veel voor de deed!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje, meid! Wat een schrik! Goed dat je zo kalm bent gebleven en super dat je mannetje je zo heeft kunnen helpen.

Heel veel sterkte en beterschap!

liefs

Wat heftig. Brr. Zelf je enkel teruggeknakt…sterkte en beterschap en wat heb je een lieve zoon!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tjong da’s schrikken! Alle beterschap en sterkte!

Groetekes, Sje

He gatver meid, das niet niks en inderdaad breken is beter. Dat geneest ook sneller. En wat lief en knap van Aaron dat ie zo goed geholpen heeft.

Kleine tip leg een kussen onder je enkel ook in bed zodat ie hoog ligt. Dit zorgt ervoor dat de zwelling er eerder uit trekt en daarmee ook de pijn. En de trap op zou ik even op je achterste zittend doen en dan je met je armen en goede voet omhoog duwen tree voor tree. Wel lastig maar het is niet anders. Ik heb zo namelijk met mijn knie gezeten.

Groetjes,

Michèle

Beterschap en je hebt een top mannetje!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oh nee he… en net nu de zon buiten schijnt…! Wat lief dat aaron zoveel voor je deed en dat hij gelukkig niks heeft overgehouden van de val…

Alle beterschap en knuffels van ons…

Oh wat erg zeg!
Hopelijk genees je snel en trekt de pijn rap weg.
Wat flink van Aaron dat hij je zo heeft geholpen.
En echt chapeau dat je zo rustig bent gebleven!
Gelukkig heeft die kleine man niets

Liefs
Tanja

Au!!! Wat ontzetend vervelend!

Maar wel geweldig dat die Aaron jouw zo goed verzorgt heeft!
Heel veel beterschap en sterkte!
Liefs, Anne

Dank jullie wel allemaal
Voor de zwelling heb ik sterke tabletten gehad en daarbij krijg je meteen maagtabletten omdat die tabletten maagpijn veroorzaken.

@michelle: ik zet mijn goede knie op de trap en dan mijn goede voet eronder en zo tree na tree omhoog…en weet je…zo kraakt de trap ook minder!..goede tip voor moeders die ook oude houten trappen hebben.

Ik zit in drukverband tot half mijn onderbeen en de blauwe plekken komen erbovenuit…hhaahahaha…en zeer dat dat doet…en spierpijn dat ik heb!

Aaron heeft goed in de gaten dat er wat is…hij ontwijkt mijn voet heel veel dus probeer ik hem zoveel mogelijk wel vast te pakken en te knuffelen zodat hij wel weet dat ik hem lief vind want hij vind/vond het vandaag eng om in mijn buurt te komen.
De krukken vind hij trouwens wel leuk…hij is er zo mee weg…moet ik mijn vriend weer lief aankijken of hij ze terug wil pakken…want wat Aaron leuk vind wil hij dan weer niet snel terugbrengen…maar ja…ik zit/lig uren op dezelfde stoel/bank omdat lopen niet goed gaat.

Gr, danielle

Ha ha ha zo ontdek je nog eens wat, maar liever niet natuurlijk.

En wel grappig dat ie zo weg is van je krukken alleen minder dat ie ze niet terug wil geven

Groetjes,

Michèle

Jeetje wat een verhaal. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

verband vandaag eraf gehaald, heb nieuwe gehad…bont en blauw!
Maar als ik lam lig van de pijnstilling kan ik mijn voet al plat houden op de grond!
En als ik mezelf knijp met die tabletten dan voel ik niets…hahaha
Aaron is overdag nu veel weg zodat ik niet voor hem hoef te zorgen kan hem nog geen schone broek aangeven!

Gr, Danielle

Ik was op vakantie, dus lees je verhaal nu pas. Wat heftig dat je zo van de trap gevallen bent. Idd heel lastig dat je nu helemaal niks kunt. Wel super zeg dat Aaron zo goed naar je luisterde en alles zelf pakte. Echt heel lief van hem. Heeeft hij niets aan de val overgehouden?

Heel veel sterkte en ik hoop dat je voet snel weer opknapt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Aaron viel uit mijn handen maar het was dus niet van hoog en heeft er gelukkig niks aan overgehouden…ja…huilde van de schrik.
Fotoos van mijn voet staan op hyves…kijk maar…mooi blauw is niet lelijk …maar ik heb meer last in het midden van mijn onderbeen aan de buitenkant…kan snachts niet slapen van de pijn terwijl ik erg sterke pijnstilling heb.
Zal Donderdag eens vragen of ze daar een foto van willen maken.

Gr, Danielle

Zou inderdaad vragen of ze daar nog een foto van willen maken.
Zeker als je er nu nog zo’n last van hebt.

Sterkte nog verder!
Je zal wel niet veel kunnen den nu?
Hoe doe je het met Aaron?

Liefs, Anne

pff dat is echt pijnlijk!
ik zou wel nog een keer terug gaan aangezien het zo’n pijn doet, als ze weer een foto maken kunnen ze met zekerheid zeggen hoe of wat.
heel veel beterschap…enne beetje van de schrik bekomen?
ooh echt dat lijkt me zo pijnlijk!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker