We zijn ook niet van plan dit elk jaar te doen hoor Rainbow, maar we vonden na alles dat we het wel even verdient hadden enne wij moeten daarna ook sparen sparen sparen want er moet nog getrouwd worden he
Groetjes,
Michèle
We zijn ook niet van plan dit elk jaar te doen hoor Rainbow, maar we vonden na alles dat we het wel even verdient hadden enne wij moeten daarna ook sparen sparen sparen want er moet nog getrouwd worden he
Groetjes,
Michèle
quote:
Wij houden het dit jaar gewoon lekker op Drenthe (he Mriek, daar woon jij toch?), want we moeten zoveel centjes besteden aan het huis, dat we even bezuinigen op de vakantie. Maar Drenthe is ook leuk, kunnen we lekker fietsen met Eva!Groetjes Rainbow, trotse mama
Drenthe super gaaf … wij zijn er vorige jaar geweest. Heerlijk luxe huis en we hadden super mooi weer!!
@Michèle: duh, stomme vraag van me inderdaad. Haha. Logisch dat je dat hier niet neerzet. We hebben het er nog wel een keer over!
@Rainbow: yep, ik woon in Drenthe. Je kan hier inderdaad heel mooi fietsen, dat wordt vast leuk. Als je in de buurt bent, kom je maar een bakkie doen! Mits wij dan ook niet net op vakantie zijn natuurlijk,
Groetjes,
M
Wat heerlijk. Op vakantie!! En wat knap dat jullie gaan vliegen met de kleine. Ik zou dat absoluut niet zien zitten met Nick. Hij is zo onrustig en volgens mij kunnen we dan of met een huilend kind de lucht in en er constant achter aan vangen
Maar het lijkt mij ook geweldig om een keer te doen. Helaas zit een dure vakantie er niet in voor ons dit jaar. Zoveel onkosten gehad (en komen nog)
Vorig jaar zijn wij naar een huisje in Frankrijk geweest. Van een kennis. Nick was net 1 jaar. We gingen met de auto, 5 uurtjes rijden vanaf Gelderland. En dat ging prima. Nick had schik voor 10!
Dit jaar blijven we in Nederland alleen waar en hoe en wat dat weet ik nog niet.
Groetjes Bianca
@ mriek, komt helemaal goed, maar we gaan naar Cabanas, weet je in iedergeval waar we zitten.
@ Bianca, Het is 3 uur vliegen dus dat lijkt me te doen en we bloegen om 18.50 dus das een beetje bedtijd met een beetje mazzel doezelt ze onderweg en anders kan ze daar lekker naar bedje toe. En ik neem speeltjes en boekjes mee. Ze is bijna twee dan dus ze is wat makkelijker met voorlezen en zo dan (hoop ik).
@ Mriek dus als je een beetje rekend
Groetjes,
Michèle
Antwoorden kunnen per mail ingezonden worden en er wordt geen prijs onder de winnaars verloot
Groetjes,
Michèle
Dan heb je inderdaad mazzel met de vertrektijd. Mag aannemen dat ze dan wel een beetje moe is…
Eerst nog even gaan maar als je terugbent ben ik erg benieuwd naar je vakantieverhaal!
Groetjes Bianca
Hmm… lijkt me een heerlijk vooruitzicht!!
Wij moeten nog gaan boeken, maar het gaat bij ons niet zo luxe worden
Heerlijk hoor!
Enne… voorpret is al de halve pret
Liefs, Anne
haha, heerlijk!
jeetje eigen kamer voor Morgan?? wauw! gewoon hotelkamer langs jullie neem ik aan? en babyfoon ofzo? haha dat is echt grappig meid, goed idee ook wel heb je ook nog prive
lol
wij gaan trouwens naar frankrijk in een huisje, echt heerlijk!
ook ik ga geen tijd en data noemen op het forum
We hebben een familiekamer Inge dus 2 slaapkamers en een woonkamer met balkon. Dus net als thuis alleen luxeleuzer
Oh ja en mijn schoonzus en zwager waren hier gister en ze was not amussed want zij wilde ook. Ha ha ha goddank niet zeg moet ik weer omboeken
Groetjes,
Michèle
He michele,
Lekker vooruitzicht hoor zo’n vakantie, hoop dat jullie er van genieten. Wij gaan zelf naar nunspeet, drie weken kamperen met onze caravan. Hebben net een andere voortent gekocht. Groter als de vorige(handig met al dat kinderspul) en met een uitbouw eraan waar Rens kan slapen. Wij hebben zelf een vrij kleine caravan en wilde ook graag een beetje privacy houden. Ook zit er nog een luifel bij met zijwanden. Word dus voor ons doen luxe camperen dit jaar.
Wij gaan sowieso nooit naar het buitenland, voor ons te duur en mijn man ziet dat niet zitten vanwege heimwee. Maar daar zit ik niet mee, want ook vakantie in Nederland is heel erg leuk. Er zijn zat gezinnen die nooit op vakantie kunnen. Dus ik ben superblij met onze drie weken in nederland.
Groetje Ramona
Wat heerlijk dat jullie geboekt hebben en alles rond is.
Echt een lekker vooruitzicht om er straks een weekje uit te zijn.
Groetjes,
Sandra