tuurlijk iedereen uitnodigen ben wel in voor een feestje!!
groetjes gytha
ik den niet dat mijn moeder het voor elkaar zal krijgen om voor iedereen hier op het forum een jurk klaar te krijgen.
en ik heb al twee mooie bruids kindjes mijn lieve dochter en nog een broetje van mij.
ik heb genoeg keus bij mij ouders thuis we zijn namelijk met tien man totaal,
waar van acht kinderen.
dus genoeg keus hihihi
O en jullie zijn allemaal welkom hoor geen probleem.
gr de mama van leyla
veronique daniels
Heb jij dan zelf geen tijd om onze bruidsmeisjesjurken te maken? Geven we onze wensen deze week door en dan komen we gewoon begin december bij jou passen in plaats van bij je moeder!
Groetekes, Sje
nee sorry sje
ik maak alleen maar baby kleding.
die kan je wel komen passen
zal ik er ook een route beschrijving bij doen???
gr de mama van leyla
veronique daniels
Dan krijg je wel erg sexy bruidsmeisjes hoor als we ons in babykleding moeten hijsen. Maar goed als jij het risico wilt nemen dat op je trouwdag alle ogen op je sexy bruidsmeisjes gericht zijn in plaats van op de bruid, ik vind het prima!
Groetekes, Sje
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Veel plezier met de voorbereidingen.
Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
haha , ja dat zou wat zijn in babay kleding.Ik wacht ook nog steeds voor ik egvraagd wordt
Liefs en dikke kus brenda en charissa
beste tweetyx
ik denk dat dat nog wel gaat komen hoor alleen mannen wachten altijd heel lang
terwijl wij vrouwen er meestal snel klaar voor zijn .
en de mannen wachten ook graag op het juiste moment .
dus dat van jou komt ook wel goed.
en als het zover is wil het wel graag weten want dan kan ik me al vast op maken voor een volgende trouwerij.
en sje voor jou maak ik wel iets moois in een klein maatje en lekker strak.
heb je al een datum wanneer je langs wilt komen want ja als het te groot is moet ik het innemen.
gr de mama van leyla
veronique daniels
Tja, moeten we misschien een datum in het voorjaar prikken voor het doorpassen van mijn bruidsmeisjes-babyjurkje. In de winter veel te koud voor.
Groetekes, Sje
Wat leuk! Van harte gefelicteerd, probeer volop van de dag te genieten, want het is voorbij voor je er erg in hebt!
Groetjes,
jantje