Uitgekozen door het hoofdkantoor

Morgan is eergister door de fotograaf van het hoofdkantoor van het kdv uitgekozen en er zijn foto’s gemaakt van haar. Dit houd in dat ze gebruikt wordt voor of de site van haar eigen kdv, of voor de algemene, maar het kan ook zijn dat ze op de kaartjes en folders komt, maar het kan ook zijn dat mijn meisje straks in heel den haag en omstreken te zien is als het gezicht van haar kdv

Groetjes,

Michèle

Wauw, wat een eer! Het begin van een modellencarrière?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeeee wat leuk zeg!!! Zal ze vast erg leuk vinden om voor model te spelen!!! Je bent ook vast erg trots nu!

Cool! Zie je, komt door die ultra-lange modellenbenen he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha mijn moeder vroeg al meteen je gaat haar toch niet inschrijven als model he, Nee dat zijn we niet van plan. We vinden het inderdaad een eer. Gek genoeg vragen mensen wel meteen wat we er voor krijgen… Niks, inderdaad een trots gevoel en of het nu alleen voor haar kdv op de site is of wel voor de hele stichting trots zijn we toch wel.

Enne rainbow zou dat het zijn??

We hadden alleen wel zoiets als ze inderdaad in den haag komt te hangen dat we benieuwd zijn hoe lang het dan duurt voor mijn schoonfamilie weer vriendjes willen zijn. Daar kwam Mer mee. Die zei ze bellen meteen zeker als ze denken dat we er voor betaald zijn.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 19 Nov 2010 18:59:29

Ow zou je denken?? Dat ze dan meteen bellen?? Denken ze dan ze recht hebben op geld of zo?! Ik weet wel dat als mijn schoonvader overlijdt dat mijn man zijn broer, waar hij geen contact mee heeft (al jaren), door mijn schoonmoeder (die ik niet ken) wordt gestuurd voor de erfenis! Oke dat was ff off-topic hahaha! Gewoon doorgaan qua contact zoals jullie al deden, geloof niet dat dit een reden zou zijn voor herstel zeg maar…

Haha das wel een leuk iets om later ook op terugte kijken!
Is echt wel leuk als ze voor op het KDV cover komt te staan!

Trotse mama zeker?

gr, Danielle

quote:
Ow zou je denken?? Dat ze dan meteen bellen?? Denken ze dan ze recht hebben op geld of zo?! Ik weet wel dat als mijn schoonvader overlijdt dat mijn man zijn broer, waar hij geen contact mee heeft (al jaren), door mijn schoonmoeder (die ik niet ken) wordt gestuurd voor de erfenis! Oke dat was ff off-topic hahaha! Gewoon doorgaan qua contact zoals jullie al deden, geloof niet dat dit een reden zou zijn voor herstel zeg maar...

Helaas een volmondig JA zeker als ze denken dat ze er zelf beter van worden. Ik speel zelf al jaren mee in de lotto en mer nu in de staatloterij en we zaten een keer te grappen bij mij schoonmoeder wat we zouden doen met een leuk bedrag. Nou werd er gezegd meteen aan je moeder denken natuurlijk he, ik zit al jaren in deze ellende. Ze woont via de woningbouw en zit in de bijstand. Haar woning moet hoognodig gedaan worden, nieuwe keuken en geverfd worden maar ze vertikt het om er iets aan te doen want ze wil geen lui over de vloer maar wel klagen dat ze het zo slecht heeft. Dus ja als ze kunnen komen halen zijn ze er helaas.

Groetjes,

Michèle

He michele, wat gaaf. Op welk kdv zit morgan? Damian had vandaag zijn eerste volledige dag terwijl ik werkte. Wel vreemd hoor maar alles is super goed gegaan.

@ Mellanie op Tarik Dak zit ze. Waar dit Damian??

Groetjes,

Michèle

Nou, ik denk dat je schoonmoeder lekker kan inpakken, want het lijkt mij dat dit inderdaad een ‘ere-baantje’ is en dat er geen geld tegenover staat. Dat is meer als je echt voor een professioneel reclamebureau werkt denk ik. Het zou wel heeeeel triest zijn als zij zo in elkaar zou zitten! Jeetje!

Maar eh…uitgekozen? Hoe ging dat dan? Waren er fotografen die rondliepen of was er een wedstrijd waar Morgan had gewonnen? Goh en laatst won Jessey van Snoekie ook al een schoonheidsprijs! Weeeeeh, mijn kindjes zijn óók mooi…ik wil ook een prij-hijs!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk en wat een eer indd, maar je hebt ook een mooi meisje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Rainbow nee ze is gewoon uit de groep gepikt zeg maar of uit de groepen, ze zijn gewoon gaan kijken welke kindjes ‘voldoen’ zeg maar wie ze geschikt vinden en dan kiezen ze die uit. Dus grote kans gezien het een multi culti kdv is dat ze met een heel donker kindje op de afbeelding staat als het echt voor haar kdv is.

Groetjes,

Michèle

wat gaaaaf!! zo jong en nu al model echt goed hoor! laat je een afdruk zien als ze openbaar zijn?

@ Inge ja tuurlijk al lijkt het me wel een raar gezicht om mijn kind overal te zien straks. Of dan sta je te wachten naast een bord waar ze op staat of zo en dan zie je mensen echt kijken van kijk dan dat is moet je zien en zo

Groetjes,

Michèle

Damian zit op david dak

Daar heeft ze ook voor ingeschreven gestaan, maar Tarik had de voorkeur vanwege de afstand. 2 keer struikelen en we zijn er. Ik heb vroeger zelf op Pien Dak gezeten

Groetjes,

Michèle

Dat heb ik dus met david. Breng hem ook lopend. Hij liep gisteren zelf ernaartoe maar terug was hij te moe voor haha. Het is echt 2 min lopen dus heerlij dichtbij

Dan heb ik nu ook een beetje een idee waar jij woont

Groetjes,

Michèle

Haha ja ik weet niet waar tarik zit maar zal het wel ff opzoeken hihi