Topper van een drinkbeker

O,ja ik snap het geloof ik.
Ik las over bijhorende antilekringen als je die er dus uithaald is het een beker met een dekseltje en rondom een opening dat als Dion het tegen zijn mond houd en kiept dat het zo z’n mondje in loopt … toch?
Dat zou ideaal zijn want weet je wat hij doet, hij pakt de beker te snel naar zich toe en dan vliegt het er al over heen, ook houdt hij hem wel eens scheef maar meestal zit ik er naast maar die snelle onverwachte bewgingen zoals ook de beker keihard op tafel zetten kan ik niet meer corrigeren en dan is het al weer een knoeiboel.
Waar kan ik er een kopen in een winkel? bestellen op internet vind ik zo duur want dan komt er weer 6 euro verzenden bij.
(Duimeland ken ik niet)

Hier op het CB zeiden ze juist dat door met een rietjes te drinken, de spieren in je mond veel beter ontwikkelen en de tanden gespaard bleven (heeft een orthodontist vroeger ook al tegen mijn zus gezegd)… Lisa kan nu goed uit een beker drinken, maar drinkt ook vaak met een rietje, juist om de kliederboel (hier minimaal hoor, maar goed) tegen te gaan…

Ik woon in België en heb em in een babyspeciaalzaak gekocht. Dus ik zou niet weten waar je hem verder haalt in Nederland, sorry…

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Geen idee waar je die beker hier zou kunnen kopen. Maar ik geef Sylvie sinds een poosje alleen nog maar drinken uit een klein glaasje. Haar tuitbeker staat wel gewoon op tafel maar daar zit alleen water in. Als ze echt dorst heeft kan ze dat drinken.
Ik hou nu gewoon nog zelf het glas vast en laat haar er slokjes uit drinken. Ze drinkt het nooit in 1 keer leeg maar ik neem er ook altijd de tijd voor. Ik ga gewoon rond een uur of 10 's morgens en 3 's middags lekker met haar op de bank zitten. Ik pak een puzzelboekje en zij speelt gewoon en ondertussen komt ze steeds naar mij toe slokjes drinken halen.
Ze kan al helemaal zelf uit het glas drinken, maar dit laat ik haar alleen nog doen als hij bijna leeg is. Want ze wil nog met het glas rondlopen en dan gaat aller er over Ze moet echt stil blijven staan.
En als het glas te vol is wil ze hem inderdaad net als eerder vermeld wel te snel naar haar mond brengen zodat er een scheut overheen vliegt
Het blijft een kwestie van oefenen en daar moet je tijd voor nemen en geduld voor hebben. Ze hebben het snel genoeg door

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

En als je Dion nu gewoon een kwart gevuld bekertje geeft en dat steeds bijvult? Zo hebben wij het de onze ook geleerd. Ging dat kwart bekertje leeg zonder te knoeien, dan deden we er steeds iets meer in. Ik denk dat het zonde is om op deze leeftijd nog zo’n anti knoei beker aan te schaffen. Hij zit op het randje van het goed zelf kunnen (leren), maar blijft enige oefening vergen

Ik moet eerlijk zeggen dat wij niet veel geoefend hebben met het drinken uit een beker met Lisa… Ze kwam van de PSZ thuis en ineens kon ze het! Ineens zien ze het licht hihi… was met Nikki trouwens ook zo, maar wel al met 1,5 jaar

@vlokje03
Ik heb ze hier bij Duimeland gezien mss is er ook een bij jullie in de buurt anders ff googlen.
Maar als je Dion iedere kleine beetjes en een beker geeft is de kans minder groot dat hij ermee knoeit. Ze willen vaak snel de beker pakken en te snel drinken en als de beker dan vol zit gaat het er zo over.
Dion dronk met 15 maand keurig uit een beker. Tuurlijk gaat het bij hem ook wel eens mis maar dat hoort erbij. Ik heb alle tuitbekers en iets wat er op lijkt weggegooid wat een ruimte in de kast haha