Toch niet te geloven

ja daarom,kaitlyn mocht vanmorgen club van sint zien,normaal staat de tv hier smorgens nooit aan,maar dit vind ik toch wel leuk om ze te ontnemen.

dus er kwam ook tersprake dat de sint had gezegd we komen naar nederland,waarop kaitlyn zegt mama sinterklaas komt naar nederland

maak er maar van dat hij wilt uitrusten en dat hij wel de pieten hierheen stuurt voor de schoenen te vullen ofzo…

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Bij ons komt ie ook pas de week erop aan.
Dus zaterdag lekker voor de tv en de week erop live kijken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

quote:
Bij ons komt ie ook pas de week erop aan. Dus zaterdag lekker voor de tv en de week erop live kijken.

Ja, met Lisa zal dat nog net lukken
Stephan en Kaitlyn en andere kindjes van 4 jaar zijn soms al akelig “wijs” vind ik hoor
Ik kan Steef bijv. echt niet om de tuin meer leiden met bepaalde dingen.
Maar idd Bianca, ik denk dat je er gewoon ff wat voor moet verzinnen.
En tuuuuuuurlijk zijn er al Pieten in Gouda die 's nachts wat in de schoentjes doen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja idd soms zijn ze veels te wijs

maar ik verzin er wel wat omheen,en gaat papa met ze kijken als hij aankomt met de boot in de stad,en zaterdag live voor de tv

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Bij ons komt hij ook pas een week later.
We hebben Shakira wijsgemaakt dat Sinterklaas het zo druk heeft dat hij niet meteen bij ons kan komen en dat hij ook naar een heleboel andere kinderen moet.

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

onder het eten zij kaitlyn dylan sinterklaas komt zaterdag naar nederland,daar wonen wij he,ja zegt dylan, kaitlyn jippieeeeeee(dylan sliep bij oma gisteren dus vanmiddag was ze blij om het door te vertellen)

ineens na een stilte,zegt dylan mama als hij zaterdag in nederland komt hoe kan hij dan ook in belgie komen,want dat had hij weer op ketnet gehoord,zegt dat zal zondag wel zijn,ooohhhh dan heb ik het niet goed verstaan denk ik,ik zo ja dat denk ik ook pffffffffff

hij geloofd er nog heilig in,maar word nu wel moeilijk gaat veel door krijgen nu

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hihi, ja nu komt die enorme logica naar boven. Knap trouwens dat je het zo lang hebt “volgehouden” al met Dylan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja dat vind ik zelf ook hoor hiihihh

en we zijn niet de enige ruim de helft van de klas geloofd dus nog

en ja komt hij er nu mee dan zeg ik gewoon daar praten we na 5 december wel ff over,nu gaan we genieten van de leuke tijd met de sint (was tip van moeder op school)

maar er schijnt er wel 1 in de klas te zijn die verteld dat hij niet bestaat dat vind ik niet leuk,want die geloofde al met 4 jaar niet meer,en dan vind ik dat die moeder wel moet zeggen dat ze dat niet kan vertellen,maar goed ze denken niet allemaal zo als ik hihiihihihi

Bianca,Dylan & Kaitlyn

pff heb ik gelukkig nog niet zoveel last van! stefke heeft pas net door dat die man met lange baard van alles goeds brengt en verder snapt hij het niet… zat me in de week ook toevallig af te vragen hoe ik het achter een aantal jare moet gaan uitleggen want inderdaad als de tv op ketnet staat komt hij in antwerpen zaterdag aan en als de tv op zappelin staat komt hij zaterdag in nederland aan! toch een straffe man die sint niet?

liefs jessica, &

Bij deze moet ik weer eens stil in een hoekje gaan staan en me diep schamen!
Heb namelijk weer eens voor mijn beurt gesproken, foei Ammetje
Sinterklaas komt namelijk zaterdag ook al bij ons in Dokkum aan, dat las ik toevallig vanavond in onze huis aan huis krant.
Hoeven wij gelukkig geen excuses te verzinnen waarom hij later komt.

Am schaamt zich voor de tweede keer heel diep en gaat weer terug naar zijn hoekje

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

quote:

Am schaamt zich voor de tweede keer heel diep en gaat weer terug naar zijn hoekje

Goh, gezellige avond zo in dat hoekje

ze trekken lootjes idd,maar in de brief die wij kregen stond erbij wie er in geloofd wij geloven ook,en we helepne sint een handje omdat hij een dagje ouder word

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Goed ben er inmiddels weer voorzichtig uitgekropen…
We zijn inmiddels alvast onze schoenen aan het poetsen en de stembandjes ook!!
Dus wij zijn klaar voor de intocht van Sinterklaas!!!
Voor hedenavond groet ik u allen dames en heren
Een ieder een gezonde nachtrust toegewenst en gaarne:
Oant moarn, tot morgen!

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

goede morgen allemaal .nou bianca4 hier komt hij ook pas volgende week denk ik heb er nog niks overgelezen .maar in het dorp waar wij volgende maand, naar toegaan verhuizen .daar komt hij nu zondag al aan.beetje dubbel want als tanja dan op school komt zeggen de kindjes .leuke he tanja sinterklaas is er .wel nee zegt tanja dan die komt volgende week hihihihihih lekker handig moeilijk hoor .ik denk maar dat ik zondag ook maar naar het dorpje moet gaan .anders gaat ze straks nog wat denken .

groetjes marielle mama van
10-10-01

ik heb het gisteren avond uit gelegd,dat hij eerst naar sneek gaat en nog een paar andere dorpen en stadjes en dan ff uit moet rusten en dan de andere week uitgerust bij ons komt…maar dat wel de pieten deze kant op komen om toch de schoentjes te kunnen vullen

en dat was goed pfffffff een hele opluchting

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hahahaaha leuk hoor dat we cratieve verhalen moeten verzinnen voor de Sint.

poeh bianca heb je je goed uitgepraat vindt ik!! ik ga het allemaal onthouden voor achter een jaar of twee…

liefs jessica, &

Hihihi, lachen hoor!
Gisteren was Cheyenne hier dus met een vriendinnetje (allebei 10 jaar!)
Enne…het sinterklaasjournaal kwam sinds gisteren dus weer.
Werkelijk, ze waren opeens niet meer voor de tv weg te slaan!
Ik bedoel maar…ze geloven niet maar ondertussen

zeg nou eerlijk het is toch ook leuk .wij vinden het hier ook erg leuk sinterklaas op de tv we kijken graag naar de club van sinterklaas

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jaja en de mama’s kijken stiekem mee zeker
Eerlijk is eerlijk, we vinden het altijd een geweldige tijd!
Vooral die verwachtingsvolle gezichtjes van die kinderen die naar hun schoentje lopen, om te zien wat er nu weer in zit.
Ja ik krijg er zelf niet genoeg van…
Maar morgen eerst maar Sint Maarten, wordt er btw door en bij jullie ook aan gedaan?? Vorig jaar hebben we wel 60 kinderen aan de deur gehad, was erg leuk.
Shakira heeft toen ook meegelopen, die had het op een gegeven moment door.
Ze wou toen niet meer zingen, alleen maar “Snoepje hebben??”

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)