Tip om de kleine bezig te houden

Morgan kwam om 7.05 dat ze er uit wilde en dan duurt de ochtend heel lang. Ik had zoiets van hoe hou ik haar even bezig terwijl ik weer een beetje mens wordt. Dus ik heb 2 Dora en 2 diego kleurplaten uitgeprint. Het kost mij wat inkt en 4 blaadjes papier en zij is in de 7e hemel en zit nu heerlijk te kleuren en tv te kijken. Zometeen gaan we douchen en boodschappen doen maar voor nu is het lekker rustig. Overigens je kunt ook andere kleurplaten uitdraaien he en het is een stuk goedkoper dan een kleurboek

Groetjes,

Michèle

heerlijk michele! enne zeker een goed idee. ik pak maar elke keer printpapier vellen en daar kleurt hij dan op, maar ik vond dat zo saai worden voor hem, iets INkleuren is veel leuker! helaas heb ik geen printer

Ook niemand in je buurt??? Want das jammer inderdaad. Hier als ze papier gewoon zat is print ik een kleurplaat en is ze weer even zoet.

Groetjes,

Michèle

tja in de buurt, dan moet ik zo’n 20 minuten fietsen wat overigens ook niet erg is, maar ik zit me nu te bedenken, misschien de buurvrouw,
ik ga het haar zo is vragen.

Ik wil ze ook wel printen en opsturen hoor geen probleem alleen heb je ze dan dinsdag pas.

Groetjes,

Michèle

haha dat is niet erg, ik heb mijn buurvrouw al een mail gestuurd ze was namelijk werken en heeft alleen daar een computer. Misschien leest ze ze nog wel.
Wat lief trouwens! maarre hoeveel was je er van plan op te sturen?

Stuk of 10 of meer?? Zeg maar wat je wilt dan print ik ze uit en stuur ze je toe, moet je alleen wel even je adres prive mailen want volgens mij heb ik dat niet.

Groetjes,

Michèle

Wisten jullie dat Zeeman hele goedkope leuke kleurboeken verkoopt van Cars, prinsessen en Dora? Die zijn een eurootje ofzo. Goede dikke kwaliteit A4-papier en is in verhouding misschien goedkoper dan de kleurplaten opsturen?

Wou ik ook zeggen Freubeltje. Of bij de Action… en als ze het in boekvrom niet leuk vinden, kan je ze altijd nog los snijden/knippen!

Heel leuk idee! Hier misschien iets voor later, want tot nu toe word Joey alleen maar heel boso als er al iets op zijn nieuwe blaadje staat! Haha Hij wil alleen zelf tekenen, en inkleuren vind hij niks!

Zometeen gaan we een theedoosje beschilderen, mijn zusje is vandaag jarig en gaat binnenkortsamen wonen (woond nog bij mijn ouders) Ze krijgt een set theeglazen, theelepels, van die kloeine schoteltjes om het gebruikte theezakje op te leggen, en dus een zelfbeschilderde theedoos met van die vakjes Dit betekend dat ik de hele dag met Joey aan het knutselen kan gaan, want eenmaal beginnen betekend nooooit meer er mee willen stoppen, haha!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ yavahn en Freubeltje, morgan kun je dus nog geen kleurboek geven want die ziet dat als een vrijkaartje om alle boeken als kleurboek te zien. Vandaar dat ik zo blij was met mijn zelf tip om ze uit te printen Enne als ik ze print en opstuur kost dat 44 cent (inkt, papier en de flop niet meegerekend)

Groetjes,

Michèle

Ik doe het ook heel vak, en ook leuk voor de verjaardagen van opa en oma enzo, Heb je nl ook speciale kleurplaten voor.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Michele: haha ja zo is dat bij Rico ook,
je mag altijd iets opsturen, is ook leuk voor Rico kan ie weer iets “open maken”

sorry zie het ook nu allemaal pas is een beetje langs me af gegaan gisteren.
ik mail je mijn adres wel, enne kan ik ook nog iets leuks voor Morgan terug sturen? b.v. een kaart van sinterklaas

dat is een goed idee zeg!
ook ik durf idd geen tekenboek te geven om dezelfde reden en dus zit mevrouw altijd op lege blaadjes te tekenen. ook erg leuk hoor maar een kleurplaat maakt het toch even wat leuker.

liefs,
Rinske

@Rinske, gelukkig ben niet de enige met een dochter die alles als kleur en tekenobject ziet

@ Inge ga straks even wat moois zoeken voor je of eigenlijk voor rico. Als morgan weer slaapt. Die heb ik half 9 (!) uit bed geplukt, ze dreigde weer in slaap te vallen, maar dan zit ik vanmiddag en daar had ik geen zin in.

Groetjes,

Michèle