Tim vandaag jarig is

Hoeraaaa!!! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!

Groetjes Natasja

He kleine grote man!
Gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke
dag gehad met leuke kadootjes.
Ook papa en mama gefeliciteerd.

Gr Patries

Gefeliciteerd met Tim! Wat een grote jongen alweer! Ik hoop dat je een superfeest had, lekker in de zon!

Een mooi jaar voor jou en papa en mama!

liefs

Ben nog net op tijd. Lieve Tim en papa en mama, gefeliciteerd. 2 jaar…echt een grote knul ben je aan het worden!
Leuke verjaardag gehad?

Bedankt voor jullie felicitaties.

Het is een ontzettend leuke dag geweest. Heerlijk weer en Tim is echt ontzettend verwent.

Zoals ik in mijn vorige berichtje schreef vierden we het vanaf 15.00 uur. Heel veel bezoek wat dus tegelijkertijd kwam. Haha op een gegeven moment had hij dus zoveel uitgepakt, dat hij geen zin meer had om uit te pakken. We hebben hem dus toen maar even laten spelen en later is hij weer verder gegaan met uitpakken.

Om 21.00 uur lag hij uitgeteld op zijn bedje en vanmorgen werd hij om kwart over 9 wakker.

Groetjes,
Sandra

En wat zat er allemaal in de kadoos?

Hierbij een paar foto’s van zijn verjaardag.

Met mijn beide ooms kadootjes uitpakken

Nieuwe traktor gekregen

Aardbeien eten in mijn nieuwe speelhuisje

Mijn nieuwe bus en stofzuiger

Mijn nieuwe Cars badponcho

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

[quote]
En wat zat er allemaal in de kadoos?

[/quote

Hij heeft het volgende gehad mini-boy:

• houten speelhuisje voor in de tuin
  • glijbaan
  • motor (om op te zitten voor in de tuin)
  • grote traktor (zie foto)
  • cars badponcho
  • cars zwemvleugels
  • opblaasstoeltje van cars
  • bordje, beker en schaal van cars
  • puzzelkleed
  • auto met caravan erachter
  • tractor (voor binnen om mee te spelen)
  • vuilniswagen van duplo
  • grote auto met benzinestation van duplo
  • vliegtuig van duplo
  • traktor van duplo
  • Connexion bus
  • stofzuiger
  • geld
  • Bob de bouwer auto
  • Bob de bouwer helm
  • leesboekjes
  • dekbedovertrek van Cars
  • koffer van Cars

En vast nog iets wat ik vergeten ben, maar ik vind het een aardige lijst.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

WAUW! Wat veel! Eva zou stikjaloers zijn! Tim heeft EN een speelhuisje dat ze superleuk vind (maar wat papa en mama te duur vinden om zomaar te geven) EN een tractor waar ze ook dol op is! Bij de kinderboerderij wil ze daar altijd op! Ik laat het Eva maar niet zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wow lekker verwend
En wat een leuke dingen
Mooie foto’s

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je best even langs mogen komen met Eva

Ja het huisje is echt heel erg leuk, maar ze zijn idd heel duur. Deze heeft hij van mijn ouders gekregen en was flink in de aanbieding. Normaal 299 eur en nu 90 eur. Het is een houten huisje met raampjes en een laag deurtje erin. Tim vind het erg leuk om erin te spelen. Papa had zijn tafeltje wat normaal binnen staat er even ingezet en toen wilde hij zijn aardbeien in het huisje opeten. Het andere meisje op de foto is zijn buurmeisje. Zij is over 2 maanden 3,5 jaar en roept telkens hier wonen Tim en ik. Tim is de papa en ik de mama. Haha erg grappig dus.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Leuke foto’s!
En wat is hij verwend, zeg:O

Hij heeft weer genoeg speelgoed voor de komende tijd

liefs, Anne

Wat een leuke foto’s Sandra! Tim is zo te zien erg in z’n nopjes. En terecht

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Sandra, ik loop me echt rot te zoeken naar een betaalbaar huisje. Ik zag er eentje bij Leenbakker. Eva ging er meteen in spelen en wilde er niet uit. Maar zelfs daar waren ze 200,- en dat vind ik nogal wat, zelfs als verjaardagscadeau…Ik vind 100,- ook wel de max! Weet je waar opa en oma het huisje gekocht hebben? Misschien kunnen wij daar dan ook kijken? Zul je weer zien dat je antwoord is: bij een speciaalzaak in Amsterdam! Kan ik nog niet kijken! Hahaha.

Jammer he dat die dingen zo duur zijn. Ik was ook erg blij met deze aanbieding. We hebben het huisje alleen al in april gekocht. Was toen 200 eur goedkoper en als je op goede vrijdag tussen 8 en half 9 kwam kreeg je nog eens 10% korting. Dacht dus het duurt nog wel even maar dat is een leuk verjaardagskadootje. Uiteindelijk stond mijn man dus om 8 uur voor de deur en hebben mijn ouders het huisje gegeven.

Heb net even voor je op hun site gekeken, maar het huisje wat wij hebben staat er helaas niet meer op. Was bij Toys XL, weet niet of die ook bij jullie in de buurt is. Misschien staat die van ons niet op de website, maar hebben ze hem wel in de winkel.

Vond op hun site wel een ander huisje van 99 eur, zie onderstaande link:

http://www.toysxl.nl/product/rancho-speelhuis

En nog eentje op dezelfde site, maar die is 150 eur

http://www.toysxl.nl/product/magische-deurbel-speelhuis

Wel jammer dat het hele huisje volgens mij plastic is. Wij hebben een houten huisje en alleen de ramen die je open kunt klappen, het dak en het deurtje zijn van plastic. Maar goed ziet er op zich leuk uit, dus je moet maar even kijken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Dank je voor de link Sandra! Ik zag dat ene huisje toevallig in een folder staan gisteren, voor 150,-. Maar die is inderdaad helemaal van plastic en met hout vind ik ook mooier. Misschien straks in de opruiming? Tim boft maar met zo’n mooi huisje! En natuurlijk met een lieve opa en oma die dat voor hem hebben gekocht, een supermooi cadeau!

Wauw die kerel is verwend… Leuke dingen ook zeg.

Als ik Jurian vraag wat wil je voor je verjaardag hebben dan is het : bobbi (dat zijn die boekjes weet niet of je die ken). Dus ik heb de meeste maar gevraagd om zo’n boekje te geven, is leuke prijs voor vriendje/vriendinnetje. En van ons krijgt hij die little tikes evergreen glijbaan + van ooms & tantes duplo van de trein (uitbreiding) en van opa en oma een groot speelkleed. Dus al met al … wordt hij denk ook verwend …

Ik zal het ook voor je in de gaten houden Rainbow. Mocht ik ergens een leuk houten huisje zien tegen een betaalbare prijs dan laat ik het meteen weten.

Mini-boy,

Zo te zien wordt Jurian ook lekker verwent. Spannend hoor, nog even een Jurian is ook alweer 2 jaar. En dan ook nog de komst van de kleine. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Hé Rainbow:

Misschien heb je hier al gekeken, maar ik heb een site met relatief goedkope speelhuisjes (hout). Je kunt ook losse onderdelen kopen en zelf een huisje in elkaar zetten. Misschien heb je er iets aan?!

Liefs, Anne

dat is dan het nadeel dat onze familie geen verjaardagen viert en we geen contact hebben met mijn kant van de fam. dus de kids krijgen eigelijk alleen van ons cadeaus dus das een stuk minder dan wat die van jullie allemaal krijgen, we proberen dat natuurlijk zoveel mogelijk te compenseren en de kids weten niet beter maar toch als je dan zo leest hoe jullie kindjes zo lekker verwend worden …

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag