WOEPIE! TIM IS ALWEER 2! Gefeliciteerd en geniet van de lekkere warme zonnige dag vol met cadeautjes! Kusje van Eva.
Groetjes Rainbow, trotse mama
WOEPIE! TIM IS ALWEER 2! Gefeliciteerd en geniet van de lekkere warme zonnige dag vol met cadeautjes! Kusje van Eva.
Gefeliciteerd Tim! Een hele fijne dag.
Heb je al leuke cadeautjes gehad? Je hebt in ieder geval mooi weer dat is al fijn.
Papa en mama ook gefeliciteerd.
Liefs Michelle
Namens Tim bedankt voor jullie lieve berichtjes. Hij ligt nu lekker te slapen, maar ik ga ze zeker aan hem laten lezen
We vieren het vanaf 15.00 uur, dus veel heeft hij nog niet gehad. Alleen van ons een bus en een glijbaan. Het is heerlijk weer, dus we kunnen lekker in de tuin zitten.
Groetjes,
Sandra
En het feest is in volle gang …!!
PROFICIAT vriend … maak er een onvergetelijke dag van…!!
Lieve Tim, gelukkig ben ik op tijd met je te feliciteren! ik was op vakantie!
heel veel kusjes en knuffels van mij en Rico! hopelijk heb je een hele fijne dag gehad!
xxxxxx
Lieve Tim, ook van Erik en z’n papa en mama van harte gefeliciteerd! Was het een leuke dag?
Groetjes,
M
Hoeraaaa!!! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!
Groetjes Natasja
He kleine grote man!
Gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke
dag gehad met leuke kadootjes.
Ook papa en mama gefeliciteerd.
Gr Patries
Gefeliciteerd met Tim! Wat een grote jongen alweer! Ik hoop dat je een superfeest had, lekker in de zon!
Een mooi jaar voor jou en papa en mama!
liefs
Ben nog net op tijd. Lieve Tim en papa en mama, gefeliciteerd. 2 jaar…echt een grote knul ben je aan het worden!
Leuke verjaardag gehad?
Bedankt voor jullie felicitaties.
Het is een ontzettend leuke dag geweest. Heerlijk weer en Tim is echt ontzettend verwent.
Zoals ik in mijn vorige berichtje schreef vierden we het vanaf 15.00 uur. Heel veel bezoek wat dus tegelijkertijd kwam. Haha op een gegeven moment had hij dus zoveel uitgepakt, dat hij geen zin meer had om uit te pakken. We hebben hem dus toen maar even laten spelen en later is hij weer verder gegaan met uitpakken.
Om 21.00 uur lag hij uitgeteld op zijn bedje en vanmorgen werd hij om kwart over 9 wakker.
Groetjes,
Sandra
Hierbij een paar foto’s van zijn verjaardag.
Met mijn beide ooms kadootjes uitpakken
Nieuwe traktor gekregen
Aardbeien eten in mijn nieuwe speelhuisje
Mijn nieuwe bus en stofzuiger
Mijn nieuwe Cars badponcho
Groetjes,
Sandra
[quote]
En wat zat er allemaal in de kadoos?
[/quote
Hij heeft het volgende gehad mini-boy:
En vast nog iets wat ik vergeten ben, maar ik vind het een aardige lijst.
Groetjes,
Sandra
WAUW! Wat veel! Eva zou stikjaloers zijn! Tim heeft EN een speelhuisje dat ze superleuk vind (maar wat papa en mama te duur vinden om zomaar te geven) EN een tractor waar ze ook dol op is! Bij de kinderboerderij wil ze daar altijd op! Ik laat het Eva maar niet zien!
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had je best even langs mogen komen met Eva
Ja het huisje is echt heel erg leuk, maar ze zijn idd heel duur. Deze heeft hij van mijn ouders gekregen en was flink in de aanbieding. Normaal 299 eur en nu 90 eur. Het is een houten huisje met raampjes en een laag deurtje erin. Tim vind het erg leuk om erin te spelen. Papa had zijn tafeltje wat normaal binnen staat er even ingezet en toen wilde hij zijn aardbeien in het huisje opeten. Het andere meisje op de foto is zijn buurmeisje. Zij is over 2 maanden 3,5 jaar en roept telkens hier wonen Tim en ik. Tim is de papa en ik de mama. Haha erg grappig dus.
Groetjes,
Sandra
Leuke foto’s!
En wat is hij verwend, zeg:O
Hij heeft weer genoeg speelgoed voor de komende tijd
liefs, Anne
@Sandra, ik loop me echt rot te zoeken naar een betaalbaar huisje. Ik zag er eentje bij Leenbakker. Eva ging er meteen in spelen en wilde er niet uit. Maar zelfs daar waren ze 200,- en dat vind ik nogal wat, zelfs als verjaardagscadeau…Ik vind 100,- ook wel de max! Weet je waar opa en oma het huisje gekocht hebben? Misschien kunnen wij daar dan ook kijken? Zul je weer zien dat je antwoord is: bij een speciaalzaak in Amsterdam! Kan ik nog niet kijken! Hahaha.