Tim vandaag bij Jesse gespeeld heeft

Jammer dat je zover weg woont Saro. Weten nog niet precies waar we afgaan spreken hoor dus misschien kan je wel mee

liefs

Ja ik denk dat ik ten opzichte van jullie net in een uithoek woon. Ik woon in Noord Holland in de buurt van Alkmaar. Nou ik merk wel waar het gaat plaats vinden, haha dan zien we dan wel weer

@kikie: ik mail je als ik vanavond thuis ben…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Is goed. komen alleen hier vrienden eten dus kan niet meteen antwoorden. Waarschijnlijk morgen

liefs

Prima joh!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ mriek

liefs

@ mriek

liefs

Is de vorige ikkeben dag nooit meer door gegaan?? Was toen gemaild naar elkaar … maar verder heb ik er niks meer van gehoord/ gezien … (ik ging toen niet mee … maar dacht er nu opeens aan)

Lilypie In verwachting Ticker

quote:
Is de vorige ikkeben dag nooit meer door gegaan?? Was toen gemaild naar elkaar ... maar verder heb ik er niks meer van gehoord/ gezien ... (ik ging toen niet mee ... maar dacht er nu opeens aan)

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/JBVFp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>

Nee die is toen uiteindelijk niet doorgegaan. Er waren een aantal afmeldingen…en de groep was al niet heel groot. Toen besloten om het niet door te laten gaan. En eventueel in voorjaar opnieuw te proberen…
Toen hadden we ook al het idee of het niet handiger is (als het toch een klein groepje is) om gewoon bij iemand thuis af te spreken. Alleen kan dat niet altijd omdat we natuurlijk niet allemaal bij elkaar in de buurt wonen.

Ok , nou wel welkom hoor

Ikke wil ook

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dank je
En kan ik dan gelijk een tentje bij jou achter in de tuin opzetten, want na zo’n endje rijden blijven we ook gelijk maar slapen…

Ook welkom

Gezellig een logeerpartijtje.

Liefs

Is gezegd

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

quote:
Gezellig een logeerpartijtje.

Liefs

hihihi

Moeten we maar een grote tent huren.

liefs

Ik zie het al voor me … allerlei tentjes om ons huisje heen… Moet goed komen toch

Ja, mega gezellig:D
Hihi!

We kunnen anders toch gewoon een datum prikken, en dan kijken wie er kunnen…
Liefs, Anne

1 april (sorry … ben beetje melig)…