Thee?

hier pas begonnen met ander drinken toen we ook over gingen op ander voedsel en op 4flessen zaten zo hier en daar gewoon tussen door 2slokjes ofzo

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja denk dat het dan te veel wordt Karin. Hier ook begonnen toen ze op 4 flessen zat en eerst een beetje, nu wat meer want we gaan naar 3 flessen toe.

Groetjes,

Michèle

ik gaf rico al thee met 10 weken, maar dat was vanwege zijn krampjes en het hielp geen drol.
maarja kiss en krampjes gaan ook echt NIET samen bleek zo…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gelukkig weten we dat nu en kunnen we daarmee adviseren he Inge

Groetjes,

Michèle

Wat is kindival Michèle.
ik hoor dat ook als hij slaapt, zal wel moederkwaaltje zijn want hier ronkt papa dan ook gewoon door

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Kindival is een soort valeriaan voor baby’s dit zwakt de prikkels wat af. Is van VSM.

Groetjes,

Michèle

Weer wat wijzer

Groetjes Michelle

Hier werkt het heel goed. Ze was gister weer wat blijer 's avonds en ze heeft goed geslapen en mamma ook. Alleen ben ik altijd weer zo brak als ik een hele nacht slaap.

Groetjes,

Michèle

Tis ook nooit goed hè hahahhaha, weet wat je bedoeld

Groetjes Michelle

Vanacht ben ik Morgan voor het eerst overdwars tegengekomen. Ze was boos wan ze lag buitenboord met haar voetjes en ze zat klem met de slaapzak tussen haar benen. Dus rechtgelegd en toen was ze weer weg. Ha ha ha voor je het weet ligt ze aan het voeteneind met haar hoofd

En mijn mamma belde gister. Ze heeft wat tijd over dus ze komt vrijdag logeren en dan wil ze zaterdag morgen Morgan voor haar alleen dus ik ben naar de kapper gestuurd

Groetjes,

Michèle

Gezelligggggggg Michèle en de kapper nooit verkeerd
heb dylano van de week dus inderdaad al met zijn hoofd bij het voetenend gevonden hahahhaha

Groetjes Michelle

Ah das lief wil.

Enne morgan gaat niet meer omhoog sinds haar deken uit der bed is dus ik denk dat ze zich afzetten op de deken of zo.

Groetjes,

Michèle

Morgan gaat ook steeds meer duimen, maar das meer als ze gewoon in der wagen zit of zo. In bed is der tul nog steeds nummer 1

Groetjes,

Michèle

hier nog geen geduim zou af en toe wel makkelijk zijn

Groetjes Michelle

Ik zou het ook wel makkelijk vinden als ze het in bed deed Michelle, maar ja tot die tijd is het lopen soms.

Groetjes,

Michèle

Ja hier ook bijna week niet gehoeven vannacht weer 2 keer pff war valt dan tege nzeg hahahaha. en je ligt zo weer in bed maar toch

Groetjes Michelle

Ha ha ha leuk he die sprongen. Echt ik hoop dat die 8.5 maanden sprong makkelijk is

Groetjes,

Michèle

Vind je

Groetjes Michelle

Nee meid dat was sarcastisch. Ik schijn er al kind zo doorheen gefietst te zijn, maar mijn broertje heeft er ook heel erg last van gehad.

Groetjes,

Michèle

Ik snapte je wel daarom vroeg ik het zo hahahahahaha. durf het bijna niet te zeggen hij slaapt nu al een uur pf en dat na dagen 's middags maar half uur te hebben geslapen
Alleen moet madelon vanavond oppassen want heb etentje van werk en rene is werken dus hoop dat hij dan ook lief gaat slapen.

Groetjes Michelle