Tegenvaller(tje)

Heel herkenbaar, bij mij was het ongeveer 2 tot 3 weken na de bevalling weer over, alhoewel ik toch een beetje bang was dat het nooit meer goed zou komen. Misschien dat je ha er iets op weet, geen stom idee ( was ik ook nooit opgekomen ).
En ik vind niet dat je zeurt hoor, het is echt mega vervelend, rottig enz.

Koppie op hoor meis !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Bedankt weer voor de reakties

Een bekkenband heb ik al Heleen.
Hij helpt helaas alleen niet bij mij
En veel van de pijn zit op andere plaatsen als waar die band steun geeft…

As, ik denk dat de huisarts niks voor me kan doen eigenlijk. Hij zal fysio misschien aanraden, maar dat heb ik dus al…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ben dr ook bang voor hoor, maar ik dacht "wie weet ". Lekker in bad gaf mij altijd wel ( voor eventjes dan) wat verlichting.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

wou ook al zeggen van de bekkenband,maarh het helpt niet pffff vervelend hoor allemaal…

nou hoop dat de maanden voorbij vliegne

He kl*te dat de bekkenband niet helpt
en ja de huisarts zal je fysio geven
Heb je trouwens ook fysio voor je bekken nu Bieb?
Bij Robin had ik het ook al heel snel en ze riepen maar dat het bandenpijn was
Mooi niet kreeg dus bij 7 maanden zwangerschap fysio maar helaas dat hielp niets
Had jij het met Stephan ook ?
Nog ff volhouden meid
Leef echt met je mee hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nee, dat is het maffe (vind ik zelf althans ) Bij Stephan had ik het dus niet.
Wél kon ik bij hem ook al vrij snel niet meer normaal lopen.
Maar dat had alles te maken met die heftige buikpijn (die ik nu dus ook al een tijdje heb)
Maar geen bekkenpijn klachten. Of dat bont en blauwe gevoel van onderen ofzo.
Nou ja, er is nou eenmaal niks aan te doen.

Hou jij het ook nog een beetje vol dan??

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

De ene dag gaat het beter dan de andere
Vind het wel zwaar
Maar het houd me nu op de been dat als ze de kleine met 38 weken gaan halen dan moet ik nog 4 weken en doen ze het niet wacht ik nog even
Robin houd me gelukkig ook aan de gang hihi
En dat moet ook want het beste is als je BI hebt toch te bewegen hoe zeer het ook doet
Ik voel me soms echt een eendje of een vrouwtje van 80 jaar
Maar ja ik wist dat het terug zou komen toen ik van Robin bevallen was
Dat is voor mij ook een rede om me te laten stereliseren als ik toch een keizersnee krijg
Ik zou dolgraag een groot gezin willen maar ik voel ook dat mijn lichaam een volgende zwangerschap niet trekt
En ik was niet van plan om in een rolstoel te belanden door Bi

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Nee zeg, dat lijkt mij ook niet, dat je in een rolstoel wil belanden!
Ik blijf echt heel hard voor je duimen dat je over 4 weken jullie tweede zoontje in je armen kan houden!
Wie heeft bij jou eigenlijk geconstateerd dat het bi is?

De verloskundige die het bij 7 maanden ingezien heeft dat het toch Bi was en geen bandenpijn
Ik liep toen wel al 3 maanden met heel veel pijn
Ben toen doorverwezen naar de huisarts en die heeft me doorgestuurt voor de fysio en die vertelde me dat ze weinig voor me kon doen omdat ik al 7 maanden zwanger was
Kreeg wel een paar oefeningen maar ja het hielp niet
Heb ook fysio na de bevalling gehad en heel veel oefeningen en die hielpen wel
Deze oefeningen gebruik ik nu nog om te zorgen dat de bekkenbodemspieren stevig blijven
Helaas heeft het niet mogen helpen
Maar ik hou de moet erin

bij mij waren ze er gelukkig vroeg achter,en bij de fyshio kreeg je goede oefeningen,kwam meestal wel met meer pijn terug maar de andere dag merkte je wel verschil,op ten duur kreeg ik 2x fyshio

vond alleen heel lullig van haar dat ze toen niet zei dat ik weeen had,vertelde dat ik zo pijn had in me buik wat naar me rug straalde en dat ik slijm (sorry) verloor
en harde buiken om de 2 minuten

toen ben ik na die ziekenhuis opnames ook niet meer terug gegaan was zo kwaad erop

maar goed heb niks met bieb haar klachten te maken natuurlijk,wat ik hier boven schrijf hihih

maar waarom maak je niet gewoon een afspraak bij je ha,lijk me dat je beter kan gaan dan dat je dadelijk niet meer op en neer kan en lopen bv