ik zie een duidelijk wit streepje en als ik haar eten geef en met de lepel per toeval over de onderkant kom blijft hij alshetware “vast” zitten aan iets, mss het tandje? hoe lang duurt het eer het er volledig doorzit dus de volledige tand
Tandjes?
Dames, dank voor de tip in ieder geval, ga is even op internet kijken of ik er iets over kan vinden, en thuis even het groeiboekje erbij! (ben nu ‘aan het werk’)
@liske heb je er iets over gevonden?
@kartouche zo te horen is dat tandje door en gaat nu groeien gaat een paar weken overheen voordat het steeds een stukje groter wordt
Liefs Michelle
Ja, ik lees inderdaad wel vaak dat het niet mag. Niet meer doen dus… Arme Nora, ze was er zo blij mee! Hoop dat ze het niet erg gaat missen.
S avonds heeft ze toch echt wel veel last, niet gek want er zijn er vier tegelijk aan het doorkomen!
druppeltjes geven van chamodent of smeren met dentox of zoiets ik heb de druppels en uit de koelkast mag wel he en is ook lekker koel
Liefs Michelle
Chamodent hebben we inderdaad, heb het alleen bij haar vorige tandjes aan het KDV meegegeven. Zal als ik haar zo ophaal het weer mee naar huis nemen voor het salpengaan vanavond, hopen dat het helpt!
Thanks!
die druppeltjes waneer mag je daar mee beginnen?
kailani heeft 2 bobeltjes links en rechts onder denk de hoektantjes?
ze kwijlt al een heletyd en alles gaat in haar mondje ook een bijtring(uit de koelkast) vind ze wel fijn…
ze zeur veel en zo af en toe een dunne luier en ze schommelt heel erg met haar temperatuur!!
komt het ook hierdoor? komt niet hoger dan 38…
Nora heeft nu 3 tanden boven en 3 onder… is volgens mij niet helemaal volgens schema… hahah! Maar de 4e zowel onder als boven staan in de wachtrij. De tandenluiers zijn gelukkig wel redelijk over!
Liefs!