Nee, uitkoken is een te makkelijk woord voor galgje.
Groetekes, Sje
Ja, ook Linie en Marja (van Hoe schoon is jouw huis?) geven de kunstgebitreinigingstablettip (wat een woord ook om te typen!). Dus dat moet wel werken! Ga ik ook doen, want Eva heeft drie borstels en die zijn allemaal kei- en keihard onderhand!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik “woon” op een huishoudsite. En daar staan dat soort tips op.
Heb je hem nu?
Groetekes, Sje
quote:
Nee, uitkoken is een te makkelijk woord voor galgje.![]()
Groetekes, Sje
hahahahahaha, echt sje ik lig gewoon letterlijk dubbel…nouja zit. doet gewoon pijn aan mn buik hahaha.
enne dat woord, geen idee wat het betekend, vond het op google hahaha
Sje…ik ben toch echt brunette, maar…het duurde echt NOG heel lang voor het kwartje viel! Wat erg! Woon…ja, ik snap 'm nu! Hahaha, ik moet ook echt lachen om die “” om het EXTRA TE BENADRUKKEN! MAAR IK SNAP HEM NU HOOR! DUH! Niet allemaal zo cryptisch doen op de zaterdagavond!
Mijn vriend zegt net: wat zit je te lachen allemaal? Ik leg hem de conversatie uit tussen mij en Sje en hij: ‘Ok’. Hij zag de humor er niet van! Hij snapte 'm ook niet volgens mij! Mannen!
Jaaaaah Inge! Moppen tappen! Ken je die van die Belg…Ooooo, wat een niveau toch weer! Ik ga gauw weg hier en een bakje Buggles eten!
haha ja hier ook, om sje’s opmerking van dat dat woord te kort is voor galgje ofzoiets,
keken ze mij ook al aan van; alles nog goed met jou?
enne rainbow ja ik ken die mop van die belg, ken jij die ook van die duiter?
en ook mijn niveau is aan het dalen. leve lang de bordergein
Ojeetje, ik ben grappiger geweest dan ik dacht geloof ik! Haha! Nou tof dat ik bij jullie de hele straat mee heb kunnen laten genieten!
@Rainbow, als ik ergens heel erg om moet lachen en mijn man ziet er de lol niet van, dan zeg ik altijd “Je had erbij moeten zijn”.
Groetekes, Sje
ja idd je bent er niet bijgeweest, dat zeg ik ook vaak, want rijco kan echt kijken van: wahh???