Sylvie word grote zus! :D :D

oowww super dat je de echo al gehad hebt.
Ik ben nu 7 weken zwanger maar ik heb de echo pas over 2 weken. Was er een reden voor dat je het zo vroeg kreeg, of is dat gewoon de gewoonte?
Ben zo benieuwd als ik de echo krijg, kan niet wachten.
Hoe is het met je misselijkheid? Ik heb gelukkig nergens last van (ff hard afkoppen!!)

Succes&Greetz Cora

Nee misselijkheid helaas nog steeds aanwezig, heb al 2 keer overgegeven en 6 keer mn avondeten laten staan
Maar ach… t is voor een goed doel he…
Ik had nu mn eerste echo omdat het daar de gewoonte is inderdaad. Het verschilt per verloskundigenpraktijk. Ik heb zelfs 22 Maart al de 2e echo. Maar dat vind ik iets minder leuk, want dat is de laatste tot aan de 20 weken echo… Dan ben ik 10 week en 5 dagen, dus is er niet veel meer te zien als vandaag. Maar goed ik krijg rond de 36 week wel weer een extra groei echo dus dat maakt t weer een beetje goed

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ons kleine miniwondertje

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2011 13:00:37

En nu al een fotomodel! Toch blijft het een mooi plaatje, hoe klein ook…
Geniet ervan, ondanks de misselijkheid…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hanna,

Via deze weg wil ik jullie natuurlijk nog even feliciteren met de zwangerschap. Dinsdag nog even genieten van de echo want de volgende is pas over ruim 10 weken.

Hoe gaat het nu met je misselijkheid. (zeker na het lezen van mijn kookeigeschappen in de ochtrend )

Geniet ook van je zwangerschap.

Groetjes Corina

Dankjewel
Nou de misselijkheid begint minder te worden. Ik moet er alleen heel erg om denken dat ik eet zodra ik honger heb. Als ik te lang wacht krijg ik niks meer naar binnen…
Ja klopt, helaas wel, maar gelukkig krijg ik nog een extra echo met 34 of 36 weken
Bij Sylvie hebben we een 3D echo laten doen, even kijken of we dat nu weer gaan doen, want het is prachtig.

Vandaag de 2e echo gehad en alles was weer super
Het hartje klopte goed (helaas ook dit keer niet gehoord, dat is pas volgende afspraak) en de baby was mooi aan het bewegen
Ik heb nu groen licht gekregen om kraamzorg te regelen en de 20 weken echo omdat het er ontzettend goed uit ziet allemaal. De verloskundige denkt dat het nu niet meer mis zal gaan.
Ik heb me al aangemeld voor onze kraamzorg maar ik bel voor de 20 weken echo als ik precies 12 week zwanger ben.

Hier de echo foto van vandaag: (Beetje vormloze baby, maar het is er in ieder geval )

Wat super dat ook deze echo goed is.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra