Superdieren.....nog 1 te gaan wie kan helpen?

Carolien, je krijgt de plaatjes al het goed is vandaag binnen, heb ze gisterenmiddag in de brievenbus gegooid!

Ik ben mezelf ook populair aan het maken hoor, wij sparen dus geen dierenplaatjes maar gaan wel regelmatig boodschappen doen. Nou voor je het weet zit je met stapels kaartjes! Dus dan maar andere ermee blij maken toch?

Groetjes Nancy

Kleine toevoeging voor diegenen die nog superdieren zoekt:
op www.misiknog.nl kun je plaatjes ruilen van alle spaaracties van de supermarkten ed.! Dus ook superdieren.

Bedankt Nancy!!!

@Marianne, van het weekeind ga ik langs mn vriendin de dierenplaatjes brengen en omruilen voor 168. Volgende week komt ie dus jullie kant op!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Morgen valt 168 bij jullie in de bus!!!

Groetjes Carolien.

@Mama van Jasper: heb hem binnen hoor Ik heb voor jou nog nummer 130 liggen, heb je hier nog belangstelling voor of ben je inmiddels voorzien.

@Sandra heb nummer 76 dubbel kan ik je er blij mee maken??

en kwam er achter dat ik nu nog 1 mis nummertje …120…
wie oo wie heeft hem dubbel???

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Als je mij die wilt sturen MJ heel graag. Ik zal je even mijn adres mailen.

Ik ben nu op mijn werk, maar ik ga thuis even kijken of ik 120 voor je heb.

@moppiesmama, ik had jou gemailt naar aanleiding van je berichtje hier, maar geen reactie ontvangen. Ik hoor graag van je of je mij de kaartjes nog wilt sturen. Ik hoop het, want dan zou ik er nog maar 2 missen

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hoi Sandra,

Ja, alleen schaam schaam…moppie heeft er mee gespeeld tijdens het eten. Ik had ze apart gelegd en papa zag ze en dacht wat leuk daar kunnen we mee spelen…ze zijn dus nogal smoezelig en een beetje gekreukeld. Als je ze nog wilt dan stuur ik ze op hoor! Maareh of je er blij mee bent…
groet,
Wendy

Ja zou super zijn! Ik mail je even.

Dus je had 120 toch nog over het hoofd gezien…
ik dacht dat je die inmiddels had omdat je halverwege dit topic zei dat je er nog maar eentje hoefde… heb ik je toch niet helemaal blij kunnen maken met een complete map! Ik ga nog even voor je rondvragen, maar die vriendin van me heeft m in elk geval niet, maar misschien iemand op mn werk.

Succes,
Groetjes Carolien.

@mopjesmamma, jammer! Maar als je ze alsnog wilt sturen heel graag. Dan kijk ik wel of ze nog toonbaar zijn om in de map te doen of niet.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sandra

@Marianne; plaatje vandaag ontvangen! Super bedankt. Toevallig ga ik morgen op verjaardag bij ze dus kan ik de kleine man extra blij maken met zn superdierenkaartje!

Heb jij de laatste voor Ruben al, of nog steeds opzoek naar nr 120?
Heb m helaas nog niet voor je kunnen vinden… maar via marktplaats vond ik dit:
http://link.marktplaats.nl/470912424 en dit: http://link.marktplaats.nl/470777229 en volgens mij zijn er nog wel meer van dit soort advertenties op marktplaats te vinden, misschien dat je hier iets mee kan?

Succes maar weer!
Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 02 Aug 2011 22:38:08

Heb je hem nu pas ontvangen?!
de post zal het wel druk hebben deze tijd van het jaar

En ik heb zinds een uur het boek eindelijk compleet
Ruben was vandaag bij mijn schoonzus en die had 120
dus…hier einde superdieren actie
Heb nog dubbele liggen, dus mocht je nog meer nodig hebben, wie weet heb ik nog.

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Wat goed zeg, eindelijk Ruben zn boek compleet!

Ik zoek er nog een paar maar heb eerst gereageerd op een advertentie van marktplaats, iemand die alle nummers op voorraad zou hebben, dus ik wacht dat even af. Maar mocht het nog nodig zijn dan meld ik hier de missende nummers nog wel even! Met die van jullie was het ventje alweer helemaal blij

Groetjes Carolien.

Ik heb inmiddels mijn boek ook compleet. Kwam er via mijn buurvrouw achter dat de AH hier bij de service balie een grote doos met kaartjes heeft liggen. De kaartjes die je wilt hebben kun je er zo uithalen. Erg fijn dus want nu is het boek toch nog compleet en Tim is er helemaal blij mee ook al snapt hij er nog niks van. Ik heb nog een flinke stapel dubbele, dus mocht iemand nog wat zoeken laat het dan maar even weten.

Groetjes,
Sandra

Als er nog iemand dierenplaatjes nodig heeft, mail me even…
Ik heb een emailadres van iemand die vrijwel alle nummers nog heeft,
hij verkoopt ze voor 5 cent per stuk en de postzegel komt ook voor jouw rekening. Maar hij verzend de plaatjes echt, dus betrouwbaar!

Ik heb zojuist de laatste 5 nummers voor het zoontje van mn vriendin via hem ontvangen!!!

Groetjes Carolien.