Stop maar met duimen, afgewezen

ik lees dit nu pas, maar gelukkig ben ik nog op tijd, ik wil je heel veel succes wensen!!! Ik zal voor je duimen vanmiddag!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb vanmorgen met Morgen geknutseld (zie topic bij wist je dat) en ik ga zo even wat eten en een kaartje maken voor mijn nagelstyliste die der zaakje morgen 1 jaar bestaat en dan lekker douchen en me klaarmaken. Het is 10/15 min fietsen alleen even kijken of het droog blijft. En dan ben ik ruim op tijd daar. Ik het er eigelijk gewoon zin in.

Groetjes,

Michèle

Nou het gesprek ging best goed. De klik was er in iedergeval. Helaas moest ik wel toegeven dat notuleren niet mijn sterkste kant is helaas, dus hopelijk laat hij het daar niet op hangen. Maar we wachten af als het goed is wilde hij het morgen al laten weten. Ik heb er wel zin in. Het is een functie die helemaal opgezet moet worden. Je bent de receptie, de pa van de country manager, ondersteuning voor marketing en kinderoppas in een

Nou ja we duimen nog even door dus.

Groetjes,

Michèle

Spannend, meid, ik duim met je mee!

Lfs

Ik duim ook!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Spannend!!

Ik was een weekendje weg, dus lees het nu pas.

Wat spannend voor je, ik ga zeker voor je duimen dat het iets wordt.

Succes!

Groetjes,
Sandra

M’n duimen draaien overuren!
Hopelijk helpt het!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik zal ook zeker voor je duimen!

Liefs, Melanie

Duim duim duim

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Echt ik weet niet of het een goed teken is maar ik ben tot nu toe nog niet zo zenuwachtig geweest als nu met dat wachten…

Groetjes,

Michèle

Ohhh wat leuk! Nou ja als ze iemand willen met ambities dan vind ik ook dat ze door dat notuleren heen moeten kijken. Dat kan je dan toch wel leren? Of is dat een probleem. Kijk jij wil wel full-time werken dus dan heb je al flinke ambitie als moeder. Wat ik me wel afvroeg; kinderoppas??? Hoezo?

@ Malawimamajada omdat er op dit moment alleen maar mannen werken. Ze zijn nog aan het werven maar ik zou de enige vrouw zijn dan

Groetjes,

Michèle

Hahahahahahahahhaa!

En dat houdt in ze achter de vodden zitten hun spullen op te ruimen, niet alles overal laten slingeren, kopjes in de keuken en dat soort dingen

Groetjes,

Michèle

Net terugkoppeling van het uitzendbureau gehad. Ik ben het niet geworden. Volgens Nokia zit ik in een andere fase en zou ik niet goed aansluiten bij het bedrijf

Ook had ik het volgens die man steeds over mijn ziekte gehad, en hoeveel tijd het met wel niet koste. Nou sorry maar dat heb ik dus niet. Ik geef altijd 1 keer aan dat ik diabeet ben en dat ik goed ingesteld sta en mocht de werkgever er meer over willen weten dan beantwoord ik zijn vragen, maar ik leg er zelf nooit de nadruk op. Ik weet wat een risico ik neem om het te melden. Ik heb zelf ook het vermoeden dat dat de reden is dat ik afgewezen ben, maar ja dat mogen ze nooit openlijk toegeven.

Groetjes,

Michèle

Jammer zeg dat het niks geworden is.

Groetekes, Sje

Jammer Michèle!

Liefs, Melanie

tjonge zeg, ja wat belachelijk als dat de reden is! beter eerlijk dan achteraf gezeik krijgen als je niets zei, want dan is het: ja had dat dan toen gezegd, en niet zomaar verzwegen voor ons.
het is toch verdorie nooit goed hier???
erg jammer meid… ik hoop dat je snel wat anders vind waarvan de mensen daar je wel met respect behandelen, en naar je kijken als persoon en wat je allemaal kunt ipv naar je ziekte… echt naar!

O, jammer zeg! Al die duimende mensen hier hebben dus helaas geen geluk gebracht. Wel een beetje een kl*te excuus, maar ja…
Niet de moed opgeven, gewoon doorzetten en uiteindelijk is er echt wel iemand die jouw kwaliteiten ziet!

Succes,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers