Stephan waterpokken

heel veel beterschap voor Stephan. Zielig hoor. gelukkig weet je dat hij over een paar daagjes weer beter is. Overigens zemelen heb ik toen bij de reformzaak gekocht toen Nils de waterpokken had. Ik heb ze toen ook in een washandje gedaan en dat nat gemaakt en hem daarmee helemaal afgesopt (dan hoeft hij niet perse in bad), niet afspoelen en gewoon zo afdrogen. Dat hielp heel goed tegen de jeuk. Succes.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Thanx!

Nou, hij is er zo goed als vanaf nu hoor. Gelukkig maar
Mag ook wel na 10 dagen
Hij heeft alleen nog overal korstjes zitten en dat kriebelt nu een beetje (zegt hij).
Maar het gaat prima verder!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 21 Feb 2005 11:01:54

Fijn dat hij er vanaf is. Bas heeft de waterpokken gehad vlak na zijn eerste verjaardag en had er niet heel veel last van. Het is nu wel hopen dat erg genoeg is geweest, anders krijgt hij het nog een keer.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

Hoi Bieb

Ben wel laat, maar toch fijn dat het nu beter gaat met stephan.
Hij heeft ze mooi gehad nu.
Lucas nog steeds niet, overal waar waterpokken zijn sleur ik Lucas mee naar toe.
Maar geen waterpokken!
En het wordt alleen maar meer vervelend als hij ze op latere leeftijd krijgt.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Reken maar mim!! hopen dat ie ze krijgt.
spreek uit ervaring: ik heb zelf nu waterpokken, en dat is geen pretje! brrrrrrrr ziek dat ik der van ben.
en vanmorgen een kleintje gezien met waterpokken, deed um niks, lag lekker te spelen.
het is oneerlijk maar wel lekker voor dat kleintje, had er echt geen last van, ook niet van jeuk ofzo, lekker.

dus ik hoop nu toch wel dat ik Gioia aangestoken heb, maar het ziet er niet naar uit!

mo

Dat zegt echt nog niks Mo!
Over een week ofzo weet je pas zeker dat je haar niet aangestoken hebt (of wel).
Er is dus nog “hoop”
Vervelend dat je er zo’n last van hebt
Ik hoorde van mijn oom ook dat het op latere leeftijd écht geen pretje is…

Sterkte!

Groetjes, mamma van Stephan