...Stephan aan het logeren is

Jep, bij opa en oma.

Dat heeft hij eigenlijk nog nooit gedaan (ja oké, behalve toen hij 1,5 jaar was ofzo telt niet mee)

Maar toen ik laatst op zaterdagavond naar het ziekenhuis moest komen, bedacht ik me ineens: stel nou dat ik een keer moet blijven om wat voor reden dan ook?
Is me tenslotte bij de zwangerschap van Stephan ook gebeurd (in totaal 2 weken toen)
Dan zou Stephan “hals over kop” bij opa en oma moeten slapen omdat Peter 9 van de 10 keer nachtdienst heeft.
En aangezien Stephan wat logeren betreft nog niet veel gewend is…leek ons dit wel ff verstandig

Dus, nu ligt hij daar in bed en wat ik begreep is dat het wel goed gaat.
Hij vond het ook enorm stoer
En hij heeft het altijd hartstikke naar zijn zin bij opa en oma, dus dat komt wel goed!

Alleen Peter gaat zo naar zijn werk (nachtdienst) en komt morgenochtend weer terug.
Dus eh…ikke is écht helemaal alleen thuis vannacht…
Da’s raaaaaarrrrr joh, na ruim 4 jaar! Hahaha, muts hè
Ach, ik slaap toch straks, merk ik het niet

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Je Bieb, wat zal het stil zijn. Wel raar hoor, zo na vier jaar. Ben benieuwd hoe jij het gaat vinden want met Stephan zit het dus wel goed begrijp ik whahahaha.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

jij bent helemaal niet alleen, je hebt nog lekker kriebelig kindje in de buik

groetjes Kim, mama van

en

quote:
jij bent helemaal niet alleen, je hebt nog lekker kriebelig kindje in de buik

Je hebt gelijk (alleen slaapt ze denk ik, aangezien het erg rustig is in mijn buik )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

zal ff vreemd zijn voor je na zo een lange peiode! ma is goed dat je er aan gedacht hebt want kan indedrdaad altijd gebeuren nu dat je na het ziekenhuis moet en dan is hij dat alvast gewoon. wat chatten en zo en dan lijkt het alsof je toch niet heel alleen bent!!

liefs jessica

Succes Bieb
Hoop dat jij en Kaya lekker zullen slapen met zijn tweetjes
En voor je het weet is het weer morgen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

En hoe is het gegaan met jullie allemaal?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja ikben ook wel benieuwd eigenlijk…

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Ik heb Stephan net om 9 uur aan de telefoon gehad, hij belde
Hij had goed geslapen zei hij en hij was om kwart over 7 wakker geworden (vroeggg, voor zijn doen, hihihi)
Hij had toen oma geroepen en had daarna nog even (verdwaasd/slaperig ) in hun bed gezeten.
Oma had nog even uit Rambamboelie voorgelezen (maf boek ) en nu was hij beneden met de houten trein aan het spelen.
Oftewel: ging prima dus!!
Hij is ook lief gaan slapen gisterenavond. Mijn moeder is wel even boven blijven strijken in een andere kamer, maar hij heeft maar 1x geroepen in het begin (voor slokje water, hihi)
Daarna is ie gaan slapen.

Dus…wel een geruststelling voor als ik tijdens deze zwangerschap wél (heel misschien ) in het ziekenhuis terecht kom.

Gewijzigd door - Bieb op 11 Aug 2005 09:17:00

Goed zeg van stephan.
Maar hoe heb jij geslapen?
Je hebt toch niet heel de nacht tegen Kaya liggen kletsen?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

he stephan stoer hoor bij opa en oma logeren , tanja doet het ook wel eens logeren en dat vindt ze altijd weer een feest

groetjes marielle mama van tanja

wat fijn dat het zo goed is gegaan is voor jou waarzschijnlijk een hele geruststelling!!
liefs jessica

liefs jessica

quote:
Maar hoe heb jij geslapen? Je hebt toch niet heel de nacht tegen Kaya liggen kletsen?

Groetjes van Jolanda

Ehm…hoe heb ik geslapen…
Tsja, ik sliep om half twee vannacht
Kon niet echt slapen.
Was ook wel een beetje maf, want ik kwam steeds langs Stephan’s kamer en op een gegeven moment heb ik daar gewoon de gordijnen dichtgedaan, whahahaha, wat een MUTS hè!!
Maar zo viel het gewoon minder op dat hij er ook niet was
Nou ja, we hebben het weer gehad zullen we maar denken en hij vond het geweldig

Heyyyyyy goed zeg Stephan, wat word je al groot joh. Heerlijk dat je nu weet dat hij ergens probleemloos naar toe kan, maar hopelijk is het niet nodig.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ohh goed van hem zeg!
Idd slim van jullie om het alvast te oefenen, dan is het mocht het nodig zijn niet zo vreemd voor hem!

Groetjes Nathalie & Co

Ja, we zijn ook echt wel blij dat het zo enorm goed gegaan is!

heee goed zo zeg,wij hebben kaitlyn al 6 keer kunnen halen bij opa en oma hahaha

Hihi, ja, dat had ook gekund natuurlijk
Maar het scheelt denk ik wel dat hij opa en oma regelmatig ziet, ze wonen ook in dezelfde stad enzo.
Maar goed, slapen is natuurlijk altijd nog anders als bij opa en oma spelen, eten etc.

hoi bianca je heb groot gelijk hoor eerst oevenen voor dat het mischien wel moet
en stephan goed zo
madelinde heeft wel eens bij opa en oma geslaapen maar nu was het ff anders ze is een paar dagen op de boot van opa en oma geweest en leuk dat ze dat vond en ze was ook nog eens heel erg lief zij oma
en ze was elkekeer opa of oma aan het helpen en dat mocht ze ook leuk he
groetjes van joze mama van madelinde bijna 5 jaar
en dominique 3 jaar