Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#101

ik doe ook even voorstellen
ik ban tamara en 22 jaar en samen met mijn vriend zijn we nu al 14 maandjes de trotse ouders van een prachtige dochter haar naam is alana.


#102

Mijn naam is Janneke, net nieuw op het forum en ben op het moment zwanger (17weken) van ons eerste kindje. Ik kan nu al niet wachten tot ons kleine wondertje geboren zal worden! :smiley:

Gewijzigd door - jojobelly op 13 Mar 2015 16:20:11


#103

Welkom op de site. Geniet van je zwangerschap!

Groetekes, Sje


#104

Bedakt! Komt helemaal goed!


#105

Goedenavond allemaal!
Ik was voor een hele poos, denk al wel een paar jaar geleden lid van ikkeben, maar na een lange poos er niet op gezeten te hebben, heb ik een nieuw account aangemaakt zodat ik weer een beetje actief kan mee doen met jullie.

Ik ben Ciska , 26 jaar, en alleenstaand moeder van een zoon, genaamd Nathanael, van inmiddels 6 jaar oud.
Ik ben fulltime moeder, en dus geen werk behalve het opvoeden van mijn kleine grote man wat een dagtaak is… Hij heeft de diagnose ADHD gekregen en zit ik welke week bij Accare voor een ouder training hoe ik hier het best mee om te kunnen gaan, aangezien het bij ons 9\10x ongezellig was in huis en door de training leer ik hem meer te begrijpen wat er in hem omgaat en het voor ons beide toch makkelijker te maken in huis.

Nou, dat was het voorlopig wel eventjes