Staafmixer of Blender

Hallo allemaal,

Sinds een week of twee geef ik mijn zoontje vaste voeding, alleen nu wil ik graag over gaan op lekkere verse voeding. Wat gebruiken jullie? De staafmixer of de Blender? Waar ligt de voorkeur?

Groetjes Heidi

Gewijzigd door - Heidi&Thies op 13 Nov 2007 17:28:30

bij luca had ik een staafmixer. Nu heb ik een babycook gekregen! Geen idee hoe het werkt, want voor thije mag ik nog niets maken natuurlijk.

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Lilypie Breastfeeding Ticker

Hoi Heidi,

Wij hebben toen ik lid werd van Margriet een set gekregen.
Hier zit een lange plastikke beker bij en een staafmixer.
Bevalt ons prima.
Deze gebruiken we ook voor het fruithapje. (een liga, roosvisee en
banaan.)

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 17 week

Hallo Mamakim,

Jammer dat je er nog niets mee kunt doe of hebt gedaan, maar ik ga eens op het net surfen wat dat zo’n apparaat allemaal kan. Wie weet ga ik dat aanschaffen. Ik koop liever meteen een ding dat goed is dan dat ik straks na de staafmixer weer iets anders moet kopen.

Dank je wel in ieder geval!

De staafmixer is in ieder geval handig voor de fruithapjes als ik het goed begrijp.

Groetjes Heidi

Hallo Heleen,

Maak je hier ook de groentehapjes mee en alles. Alleen in de toekomst is het niet handig meer, want ze gan natuurlijk steeds meer met de pot mee eten. Hhhmmm ik ga eens goed nadenken.

Dank je wel in ieder geval! Groetjes Heidi

met de staafmixer heb ik het goed gered hoor, fruit, groenten, hele maaltijden!! Op een gegeven moment kan je gewoon prakken en alles heel fijn snijden en dan heb je het niet meer nodig. Het is maar hoeveel geld je eraan wil uitgeven, want dat scheelt nog wel!!! Maar opa wilde perse ook een “Groot” cadeau geven voor de tweede… en hij is kok, dus ik dacht dat dit wel iets leuks was. Maar ik had het nooit zelf gekocht, veel te duur

Hoi Heidi,

Je kan hier alles mee maken, zowel groentehap als fruithap.
Er zat trouwens ook nog een klein rond bakje bij met een deksel
en mesjes erbij.
Hebben ze bij blokker.

Groetjes Heleen

Ik heb 2 weken geleden eerst een blender gekocht, maar omdat ik maar kleine hoeveelheden wil pureren werkt dat niet zo goed. Er blijft dan best wel veel onderin de blender zitten wat ie niet pureert.

Vorige week heb ik maar een staafmixer gekocht en dat werkt perfect:D. Wel doe ik de fruit en groente daarna nog eens extra door een zeefje halen.

Hallo,

Een babycook is redelijk duur, maar o zo handig. Je gooit er alles rauw in, 20 min stomen en dan draai je de knop om en het is gepureerd klaar. Omdat je stoomt behouden de voedingswaren ook al hun vitaminen. Het is echt een handig ding. Voordat ik deze had gebruikte ik ook de staafmixer. Dat lukt ook, maar dan moet je wel nog zelf je prakje koken. Dus ondanks de prijs raad ik iedereen een babycook aan.

Groetjes,

Tamara

Hoi!

Ik gebruik ook de staafmixer, maar heb nu ook de babycook besteld. De kleine van een vriendin is nu 2,5 en zij gebruikt dat ding nog dagelijks. Wij eten zelf graag gekruid dus dan kunnen we dat gewoon blijven doen, zonder heel veel apart kookwerk.

Groetjes,
Inge

Denk dat ik toch maar aan de Babycook moet gaan als ik jullie reacties lees. Wat zijn de kosten dan? Ik ben zondag jarig, wie weet een leuk cadeau…

Dank je wel voor de reacties, ik heb er zeker iets aan!

Groetjes Heidi

iets van 100 euro geloof ik. Fijn om te lezen dat hij goed werkt, heb ik hem niet voor niets!!! Nog een paar maandjes!

EUR 100 is nog te doen, zeker zoals ik bij iemand lees dat zij er nog gebruik van maakt en haar kindje is 2,5. Ik ga eens op vergelijk.nl kijken waar hij het goedkoopste is. Dat doe ik sinds kort, want het scheelt echt enorm op al je aankopen.

Nog even geduld Mama Kim, maar ja je weet als geen ander dat de tijd vliegt!

Groetjes Heidi

Hoi Heidi,

volgens mij heeft hij een vaste prijs van 115 euro. Althans alles wat je doorklikt op www.babycook.nl geeft diezelfde prijs aan.

Groetjes,
Inge