Sorry weer een mode iets;)

@Michele: heeeel slim idee! ik heb zelf beenwarmers bij de zeeman gekocht voor 1,75 ofzo, maar voor kids moeten ze die idd ook wel hebben. dankjewel voor de tip!

@Mriek: ja ik vond de plaatjes wel erg groot, verder niet schrikachtig ofzo, ik bedoel google op piraat en je ziet dit teken. maar vind het wel fijn te weten dat de grootte meevalt want vond ze wel erg opvallend zo ja

Kijk Inge, op deze foto heeft Erik ze aan, zie je een beetje hoe het lijkt:

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

kei leuke foto maar de afbeelding is iets te klein om het goed te kunnen beoordelen. als het goed is heeft ie ze vandaag binnen dus ik ben benieuwd. maak wel een foto’tje

Ik vind ze ook leuk!! Ik denk ook dat de plaatjes op de foto extra groot overkomen. Ik zou ze ook wel kopen voor de jongens denk ik.
De jongste heeft een heel mooi wit longsleevshirt met een doodshoofd met paars van de H&M. Ik zal eens kijken of ik die hier op krijg.
Ik had vorige winter ook gevoerde regenlaarzen die ze als “snowboots” gedragen hebben. Was lekker warm.

@Simzoe: rico heeft precies t zelfde shirt denk ik! vind m ook superstoer! idd wit lange mouwen met een paarse opdruk en achterop tekst geloof ik… weet zo niet wat erop staat want hij zit in de was.

Hoe krijg ik hier ook alweer foto’s op?

door ze eerst op hyves oid te zetten, dan de afbeeldings url (bij eigenschappen rechtermuisknop op de foto) en dan dan hier in DIT venster zie je boven van die symboen staan en dan moet je die gele hebben (de 5e van rechts) dan krijg je IMG enzo. en daartussen moet die url geplakt worden.

@Simzoe: je kan ook naar tinypic.com gaan. Daar upload je de foto, verklein je hem naar websiteformaat en dan de code knippen en plakken naar je bericht hier. Dan moet het ook lukken.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Deze bedoel ik, op de achterkant staan inderdaad paarse letters.

jep precies dezelfde! cool! smaken komen dus aardig overeen qua styling

@Simzoe: cool! En dan die onschuldige Dora op de achtergrond

Groetjes,
M

hahahahhaha mriek! ik ga stuk!

hahaha ik had ze juist meteen ingelaaien, jonge of meid whatever, ik hou van doodskoppenspul!!

Pippy is geboren 17.07.2009

haha, nou dat is duidelijk

ja heb nu ook me nieuwe sleehakke aan, zwart met gouden doodskoppies, hebben ze die laarzen ook in mijn maat ?

Pippy is geboren 17.07.2009

geen idee moet je even bij vanharen.nl kijken op hun webshoip, ee maar waar heb jij jouw laarzen gekocht? ik wil ook zijn ze warm?