Sophievdb bevallen is

Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ben net een uurtje thuis van het ziekenhuis. Ben blij thuis te zijn.

Alles is goed verlopen. Nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker om 3u15. Voelde pijn in m’n rug. En moest dringend naar het toilet. Ik ga dus de trap af, naar het toilet. Toen voelde ik al een wee precies. Doe m’n broek naar beneden en m’n water was gebroken. Ben dan maar m’n man gaan halen, Noa uit bed en naar de grootouders gebracht. Om 4u waren we in het ziekenhuis met weeën om de 2 minuten en 6cm opening. Een half uur later om de minuut. Maar ze zat nog hoog, dus moest nog wat geduld hebben. Uiteindelijk om 6u10 naar de verloskamer gegaan, en om 6u30 was ze er!

Ze is echt een schatje. De kinderarts zei dat ze perfect was en dat vind ik natuurlijk ook. Foto’s volgen nog!

Gefeliciteerd met de kleine!
Groetjes Nancy

Wauw, snel gegaan zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ja, was wel blij dat ik er weer zo snel vanaf was. Bij Noa had ik om 11u de eerste wee, om 12u in ziekenhuis en om kwart voor drie was ze geboren.

Wat leuk dat de kinderarts zei dat ze perfect was! Dat is ze vast en zeker! Ik ben benieuwd naar de foto’s!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Foto’s op facebook! Heel mooi meisje.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

proficiat!!!

Van harte!!! Veel geluk!

van harte gefeliciteerd met je kleine prinses!!

liefs,
Rinske

Van harte gefeliciteerd. Fijn dat het zo snel is gegaan.

Groetjes Ramona

Gefeliciteerd met dit kleine wonder ! Nu lekker genieten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lees het nu pas Proficiat!! Fijn dat alles voorspoedig verlopen is!!

Groetjes mama Jade

dank je wel. Intussen is ze 2 weekjes een half en is ze al 830g bijgekomen en 2 cm gegroeid! Ze doet het dus netjes… Alleen dat ze vandaag op het cb heel de vloer heeft ondergespuugd… én mama’s haar en trui…
De oudste was er ook bij en de dame van het cb vroeg: doet je zusje dat thuis ook? waarop ze antwoorddde: ja!
Terwijl ze thuis nog nooit zoiets deed…

Haha… Fijn om te horen dat ze het goed doet!!!
En zijn de zussen trots? Helpen ze goed, dat kon Jade ook bij Faye, ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat, want Faye is dan pas 1 jaar en 5 maanden vind het wel spannend!

Groetjes mama Jade

de zussen zijn helemaal trots ja! Noa wil continu kusjes geven. Moet haar soms wel intomen… Maar wel gemakkelijk soms, als ik iets nodig heb voor fleur staat ze te springen om het te brengen, een slab, of een pamper,…

Fijn dat de andere meiden het ook zo leuk vinden

Nog even en ze helpen mee om de billen af te vegen bij het verschonen . Dat gebeurt hier namelijk ook

Hartelijk Gefeliciteerd met de kleine Fleur!

Gr, Danielle